Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
forår skriver: Jeg har lige målt den og ved ikke om jeg kan finde ud af at forklare mig ordentligt..heheheh Den måler ca 105cm hvis man måler fra ende til ende..giver det mening?? Også måler den ca 70cm fra ende til toppen... Dea
Jeg har lige målt den og ved ikke om jeg kan finde ud af at forklare mig ordentligt..heheheh
Den måler ca 105cm hvis man måler fra ende til ende..giver det mening??
Også måler den ca 70cm fra ende til toppen...
Dea
hehe ja giver sådan rimelig mening mening og tak Snakker lige med manden hvad han synes, er jo som sagt lidt ny i alt det her, ikke ta jeg tror han ved mere om ammepuder men alligevel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: hehe ja giver sådan rimelig mening mening og tak Snakker lige med manden hvad han synes, er jo som sagt lidt ny i alt det her, ikke ta jeg tror han ved mere om ammepuder men alligevel
Noget nyt? eller er du stadig igang med overvejelserne?
forår skriver: Noget nyt? eller er du stadig igang med overvejelserne?
Hej igen, undskyld jeg er lidt længe undervejs, skal over til min veninde i aften, som selv har prøvet dte med ammepuder, så ville lige snakke og spørge hende til råds
Maja84 skriver: Hej igen, undskyld jeg er lidt længe undervejs, skal over til min veninde i aften, som selv har prøvet dte med ammepuder, så ville lige snakke og spørge hende til råds
super det er helt i orden
Den er stadig til salg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128