Ammepude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.424 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

forår

Sælges. Brugt men i super fin stand. Kom med et bud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

forår

7. august 2010

forår

7. august 2010

Kløver

Hvad skal du have for den, og hvilket fyld er der i ?

Anmeld

10. august 2010

forår

Maja84 skriver:

Fyldet ved jeg ikke, men kan lige tjekke det, tror det er nogen små kugler af en slags

Hvad siger du til 100kr +porto

Dea

Anmeld

10. august 2010

forår

Maja84 skriver:

Hmmm nu har jeg fået kigget på den og der står ikke nogen steder hvad fyldet er, så det nærmeste jeg kan komme er små kugler

Nu ved jeg ikke hvor i sønderjylland du bor, men den kunne godt fragtes til Sønderborg, hvis det kunne hjælpe

Dea

Anmeld

10. august 2010

Kløver

forår skriver:

Fyldet ved jeg ikke, men kan lige tjekke det, tror det er nogen små kugler af en slags

Hvad siger du til 100kr +porto

Dea

Hej igen, så er dte nok det der hedder krøjer kugler (staves?) det er fordi man enten kan få dem med kugler, noget skumgummi eller sådan noget speciel fyld, var derfor ejg var lidt nysgerrig hvad fyldet var, da jeg overvejer hvad det skal være for noget, har jo aldrig haft sådan en før jeg bor i fredericia

Anmeld

10. august 2010

forår

Maja84 skriver:

Hej igen, så er dte nok det der hedder krøjer kugler (staves?) det er fordi man enten kan få dem med kugler, noget skumgummi eller sådan noget speciel fyld, var derfor ejg var lidt nysgerrig hvad fyldet var, da jeg overvejer hvad det skal være for noget, har jo aldrig haft sådan en før jeg bor i fredericia

Ja det kan godt  være at de hedder det, jeg ved det ikke må jeg jo indrømme, men små kugler er det ihvertfald

Du må jo bare sige til hvis det har interesse, jeg har ihvertfald været rigtig glad for den.

Dea

Anmeld

10. august 2010

Kløver

forår skriver:

Ja det kan godt  være at de hedder det, jeg ved det ikke må jeg jo indrømme, men små kugler er det ihvertfald

Du må jo bare sige til hvis det har interesse, jeg har ihvertfald været rigtig glad for den.

Dea

Hvor stor er den ca

Anmeld

10. august 2010

forår

Maja84 skriver:

Hvor stor er den ca

Jeg har lige målt den og ved ikke om jeg kan finde ud af at forklare mig ordentligt..heheheh

Den måler ca 105cm hvis man måler fra ende til ende..giver det mening??

Også måler den ca 70cm fra ende til toppen...

Dea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.