Scor min kærestes bedste ven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Carina1977

Uhh han er jo guf  hæhæ det er farligt at smide sådan et billede lige for næsen af en singel-mor haha

Kender godt til det der med generthed....jeg er dælme også genert overfor fyre, en kæmpe hæmsko faktisk

Lidt sjovt...for jeg er faktisk ikke genert overfor folk generelt, kun dem jeg dater. Flot Carina

Hmm nu så jeg ikke lige hans alder, men tror jeg er for gammel til ham, udfra hvad jeg kunne vurdere fra billedet.

Håber han finder en rigtig sød pige...det fortjener han i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

FrkT

Carina1977 skriver:

Uhh han er jo guf  hæhæ det er farligt at smide sådan et billede lige for næsen af en singel-mor haha

Kender godt til det der med generthed....jeg er dælme også genert overfor fyre, en kæmpe hæmsko faktisk

Lidt sjovt...for jeg er faktisk ikke genert overfor folk generelt, kun dem jeg dater. Flot Carina

Hmm nu så jeg ikke lige hans alder, men tror jeg er for gammel til ham, udfra hvad jeg kunne vurdere fra billedet.

Håber han finder en rigtig sød pige...det fortjener han i hvert fald

Han er 31 (32 til august) og er altså dermed 79'er (min kæreste er 78'er) 

Anmeld

10. marts 2011

Carina1977

FrkT skriver:

Han er 31 (32 til august) og er altså dermed 79'er (min kæreste er 78'er) 

Ja og jeg bliver 34 i næste måned.....den yngste jeg har datet, var 2 dage yngre end mig  Jeg er selv 77´er....øhh kan man nok også vurdere udfra mit brugernavn hehe

Men hvor var det han var fra? Og er han god til børn? Er han den kræsne type, hvad angår kærester...altså går han meget efter udseendet? Spørger kun, fordi jeg holder mig laaangt væk fra dem, der er meget kræsne på det punkt hehe  and lets face it.....jeg er ikke ligefrem den kønneste, det er jeg sgi helt bevidst om hehe

Men han ser bestemt rigtig sød og flink ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.