Scor min kærestes bedste ven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.687 visninger
53 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

FrkT

Han hedder Søren, bliver 31 år her den 2. august.

Han bor pt. i Århus, men regner dog med at rykke tilbage her til Silkeborg-området inden alt for længe.

Han er selvstændig murer, og tjener rigtig godt. Så han er bestemt et godt parti

Han er glad for at spille fodbold, tage en fisketur, en hyggeaften med god mad og noget at drikke går han heller ikke af vejen for.

Tror det eneste minus jeg umiddelbart kan sige er at han ryger, men tror dog den rette pige sagtens ville kunne pille den del af ham

Han er min kærestes bedste ven, og de er vokset op sammen her i Kragelund. Han er en skide sød fyr, som samtidig er vildt høflig og meget generøs.

Han har aldrig rigtig haft et længerevarende forhold, og det er lidt ærgeligt at han skal gå og være single, for han er en skide rar fyr, som uden tvivl vil behandle sin kæreste som en rigtig prinsesse  Grunden til han aldrig har haft et længerevarende forhold er, at han er meget genert når det kommer til piger, har svært ved at gå hen til en pige han er interesseret i og sige det. Så nu prøver jeg at se om der skulle være en herinde der kunne falde for ham.

Jeg lægger et billede med af ham, og skal dog lige sige at han har fået lidt ala fuldskæg siden (ved ikke om det bare lige er noget han prøver eller hvad... )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ham skal I da nok få afsat, søde!

Opsedasse med ham

Anmeld

23. juli 2010

Becks

Synd han ikke bor i KBH 

Anmeld

23. juli 2010

otlitrom

Caroline86 skriver:

Ham skal I da nok få afsat, søde!

Opsedasse med ham

Anmeld

23. juli 2010

FrkT

Tutter skriver:

Synd han ikke bor i KBH 

Hehe, du kan da bare flytte til Jylland  Ellers har han også bil..

Anmeld

23. juli 2010

Becks

FrkT skriver:

Hehe, du kan da bare flytte til Jylland  Ellers har han også bil..

Hehe 

Anmeld

23. juli 2010

Diana...

Tutter skriver:

Hehe 

Ja jeg enig over til jylland med dig.

Og hvordan kan sådan en sød fyr være single. 

Knus

Anmeld

23. juli 2010

FrkT

Diana... skriver:

Knus

Jamen som jeg skrev, han er elendig til at give udtryk overfor en pige at han er vild med hende eller bare interesseret i hende, han er for genert. Men ellers over for venner osv er han slet ikke genert.

Så det skal nok ikke være en pige der også er lidt genert mht. at give udtryk for at hun er vild med en fyr

Anmeld

23. juli 2010

Becks

FrkT skriver:

Jamen som jeg skrev, han er elendig til at give udtryk overfor en pige at han er vild med hende eller bare interesseret i hende, han er for genert. Men ellers over for venner osv er han slet ikke genert.

Så det skal nok ikke være en pige der også er lidt genert mht. at give udtryk for at hun er vild med en fyr

Haha det er mit problem med fyre, jeg er SÅÅÅ genert over for nye mennesker jeg ikke har mødt før 

Anmeld

23. juli 2010

Becks

Diana... skriver:

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.