Tjuhl skriver:
TILLYKKE!!
nu er der bare tilbage at vente - og vokse 
jeg synes også de der 3D billeder er lidt uhyggelige
men dejligt at scannerdamen ikke afslørede noget. vi ville heller ikke vide køn, men fik slet ikke sagt noget før scanningen, så det var også lidt et sats om hun kom til at sige det eller ej! hun filmede mellem benene på vores i laaaaang tid, men jeg kan ikke skelne en diller fra en arm eller en fod fra et øre anyways, så der var ingen chance for vi selv ku set hvad det er 
mange mange taaaaaark!
ja nu skal den bare fortsætte med at vokse så fint!
hihihi ja jeg har også altid synes at de dersens 3D billeder er så ret uhyggelige ud... men det var nu alligevel en ret stor/sjov oplevelse at se den i det. dog ikke noget vi vil betale for, altså vi køber os ikke til en 3D scanning
men fint nok at få med gratis når jeg nu lå der, hun spurgte heller ikke om det men gjorde det bare 
vi fik heller ikke sagt på noget tidspunkt at vi ikke ville vide kønnet, så vi holdte også vejret da hun scannede blæren osv. Men vi kunne INTET se... der var, som du siger, både arme, ben og navlestreng, så vi er virkelig stadig fuldstændig på bar bund.. hun omtalte den også som DEN hele tiden. da hun havde tjekket det hun skulle spurgte hun: "er der mere i ønsker at se eller vide?" øøøøømh nej tak
så tror måske at HUN har set kønnet, hun scannede nemlig ret lang tid mellem benene. Vi er bare glade for at det forbliver en overraskelse, indtil Mogens til fødslen kan få lov at se efter som den første 
Anmeld