MD-scanning - et lille kig ind til charmetrolden! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

Low

Sikke nogle gode billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

VNB

Zette skriver:

wow flotte billeder altså

1000 tak!  det er så skønt at man kan få noget med hjem og studere nærmere bagefter!

Anmeld

23. juli 2010

VNB

Low skriver:

Sikke nogle gode billeder

mange mange tak!

Anmeld

23. juli 2010

smokin

VNB skriver:

1000 tak!  det er så skønt at man kan få noget med hjem og studere nærmere bagefter!

Du har været heldig - mine billeder var simpelthen så grimme og svære at tyde!

Anmeld

23. juli 2010

VNB

Zette skriver:

Du har været heldig - mine billeder var simpelthen så grimme og svære at tyde!

ej det var da også bare rigtig surt for dig....  øv kan jeg godt forstå du var træt af  det er jo lidt mere spændende når man kan vise dem frem til folk og de rent faktisk kan se hoved og hale i hvad der er hvad...

til gengæld er det største jo helt klart selve scanningen "live" og der kunne du forhåbentlig se den lille rigtig meget  

Anmeld

23. juli 2010

Trolde_mor

VNB skriver:

ja lige præcis sådan lidt alien agtig   det snakkede vi også om bagefter. og så på den anden side er det jo vildt utroligt at man kan se så mange træk osv.

ja det skaber også en meget meget stor tryghed at mærke dem hver dag! det er mindst lige så godt som scanninger  

Griner... men ja, det er virkelig facinerende og dejligt at se sin baby på den måde

Rigtig meget og ja, det er det virkeligt (selvom Kian nu er begyndt at skubbe sig om på siderne af min krop og DET gør godt nok ondt av av.. - burde næsten give ham en GPS så han kan finde vej derinde )

Anmeld

23. juli 2010

Mira0911

Hvor er det skønt.... Sikke nogen gode billeder... :)

Anmeld

23. juli 2010

businesstigger

Fine billeder og dejligt med så fin en scanning med en speedy baby

Anmeld

23. juli 2010

oo

TILLYKKE!! nu er der bare tilbage at vente - og vokse

jeg synes også de der 3D billeder er lidt uhyggelige men dejligt at scannerdamen ikke afslørede noget. vi ville heller ikke vide køn, men fik slet ikke sagt noget før scanningen, så det var også lidt et sats om hun kom til at sige det eller ej! hun filmede mellem benene på vores i laaaaang tid, men jeg kan ikke skelne en diller fra en arm eller en fod fra et øre anyways, så der var ingen chance for vi selv ku set hvad det er

Anmeld

23. juli 2010

VNB

Tjuhl skriver:

TILLYKKE!! nu er der bare tilbage at vente - og vokse

jeg synes også de der 3D billeder er lidt uhyggelige men dejligt at scannerdamen ikke afslørede noget. vi ville heller ikke vide køn, men fik slet ikke sagt noget før scanningen, så det var også lidt et sats om hun kom til at sige det eller ej! hun filmede mellem benene på vores i laaaaang tid, men jeg kan ikke skelne en diller fra en arm eller en fod fra et øre anyways, så der var ingen chance for vi selv ku set hvad det er

mange mange taaaaaark! ja nu skal den bare fortsætte med at vokse så fint!

hihihi ja jeg har også altid synes at de dersens 3D billeder er så ret uhyggelige ud... men det var nu alligevel en ret stor/sjov oplevelse at se den i det. dog ikke noget vi vil betale for, altså vi køber os ikke til en 3D scanning  men fint nok at få med gratis når jeg nu lå der, hun spurgte heller ikke om det men gjorde det bare

vi fik heller ikke sagt på noget tidspunkt at vi ikke ville vide kønnet, så vi holdte også vejret da hun scannede blæren osv. Men vi kunne INTET se... der var, som du siger, både arme, ben og navlestreng, så vi er virkelig stadig fuldstændig på bar bund.. hun omtalte den også som DEN hele tiden. da hun havde tjekket det hun skulle spurgte hun: "er der mere i ønsker at se eller vide?" øøøøømh nej tak  så tror måske at HUN har set kønnet, hun scannede nemlig ret lang tid mellem benene. Vi er bare glade for at det forbliver en overraskelse, indtil Mogens til fødslen kan få lov at se efter som den første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.