MD-scanning - et lille kig ind til charmetrolden! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.958 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

VNB

så er vi hjemme fra den længe ventede MD-scanning  Hvor var det dog bare SKØNT at se den lille igen! Og hvor blev jeg overrasket over hvor meget man kunne se!

den er stadig ekstrem aktiv, både i hverdagen, men åbenbart også når den skal filmes hihi  sygeplejersken gav den kælenavnet "Speedy" for hun måtte flere gange fange den fordi den flyttede sig midt i hendes målinger  

Det lille vidunder er nu 22 cm lang og vejer 326 gram, dyyyygtig baby som vokser præcis som den skal  

Vi så ikke selv noget køn, og sygeplejersken var sød ikke at nævne noget, så det forbliver stadig en STOR overraskelse til dens fødselsdag  iiiih hvor blir det spændende!

denne scanning var så også sidste kig ind til baby! Underligt at tænke på at næste gang vi ser den, blir det på fødestuen!

Her kommer lige lidt billeder, vi var så heldige at hun også tog et 3-D billede af dens lille ansigt

enjoy  

knus fra Vinni.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

sofie85

Ej hvor skønt!

rigtig gode billeder.. Vildt at hun kunne tage 3-d billeder, snyd!

Det vil jeg også ha!!

skønt at se du har en helt perfekt baby i mavsen...

Anmeld

23. juli 2010

VNB

sofie85 skriver:

Ej hvor skønt!

rigtig gode billeder.. Vildt at hun kunne tage 3-d billeder, snyd!

Det vil jeg også ha!!

skønt at se du har en helt perfekt baby i mavsen...

ja det kan jeg godt forstå du gerne vil prøve at se også! det så jo helt vildt ud når man så det i bevægelse

Vi havde slet heller ikke regnet med det.... anede slet ikke at hendes scanner kunne det. Men rigtig sjovt og flot at hun lige gav sig tid  synes billedet er lidt scary på en eller anden måde, men det er også vildt skægt at se den med "former" hihi

Anmeld

23. juli 2010

Trolde_mor

Nårh.... sikke et sødt lille ansigt Og hvor skønt hun tog 3D, så i rigtig kunne se Ham/Hende

Rigtig gode billeder i har fået med hjem, og sikke en fin vægt

Sidste scanning - det er bare så vildt at tænke på.. næste gang er det live hehe

Anmeld

23. juli 2010

VNB

Trolde_mor skriver:

Nårh.... sikke et sødt lille ansigt Og hvor skønt hun tog 3D, så i rigtig kunne se Ham/Hende

Rigtig gode billeder i har fået med hjem, og sikke en fin vægt

Sidste scanning - det er bare så vildt at tænke på.. næste gang er det live hehe

1000 tak

ja den vejer da godt til af dens "alder" men samtidig fuldstændig inden for det normale sagde hun

det var rigtig skægt at se den i 3-D! lidt uhyggeligt på en eller anden måde, men også sååååå sødt! synes den har den fineste lille næse.

ja næste gang vi ser den er det LIVE! vildt syret at tænke på! kan jo næsten ikke vente  

Anmeld

23. juli 2010

Trolde_mor

VNB skriver:

1000 tak

ja den vejer da godt til af dens "alder" men samtidig fuldstændig inden for det normale sagde hun

det var rigtig skægt at se den i 3-D! lidt uhyggeligt på en eller anden måde, men også sååååå sødt! synes den har den fineste lille næse.

ja næste gang vi ser den er det LIVE! vildt syret at tænke på! kan jo næsten ikke vente  

Hehe.. den lille har det jo bare super godt inde på luksus-hotellet hehe..

Ja, syntes vi også - vi så ham den lille da vi var 17+0 - hehe lidt alian-like syntes kæresten hehe..

Men ihh ja, et rigtig fint ansigt, men en super sød og fin lille næse

Ja, det er det virkeligt! Den første uge efter sidste scanning, gjorde det mig helt ængstelig at jeg ikke kom til at se ham mere på scanning for lige at se at alt er okay, men nu er jeg begyndt at vænne mig til det, og heldigvis mærker man jo den lille og hører hjertelyd ved jordmoder.

Ihh nej, det kan man virkelig ikke hihi

Anmeld

23. juli 2010

otlitrom

Det første jeg tænker er; jeg tror charmetrolden kommer til at ligne MOAR Ved ikke hvad der gør det, 3D billederne selvfølgelig. Men jeg tror h*n ligner dig

Hvor var det fedt, at hun kunne tage 3D for Jer! Den ekstra service der får stor betydning

Anmeld

23. juli 2010

VNB

kitty skriver:

Det første jeg tænker er; jeg tror charmetrolden kommer til at ligne MOAR Ved ikke hvad der gør det, 3D billederne selvfølgelig. Men jeg tror h*n ligner dig

Hvor var det fedt, at hun kunne tage 3D for Jer! Den ekstra service der får stor betydning

hihihi ja umiddelbart synes jeg også at den ligner sin mor meget på hovedformen  men den har vist mest sin fars næse! så det blir virkelig spændende at se når den kommer ud!

ja kanon ekstra service! og vi skulle jo ikke betale noget for det. så det var en oplevelse oveni oplevelsen!

Anmeld

23. juli 2010

smokin

wow flotte billeder altså

Anmeld

23. juli 2010

VNB

Trolde_mor skriver:

Hehe.. den lille har det jo bare super godt inde på luksus-hotellet hehe..

Ja, syntes vi også - vi så ham den lille da vi var 17+0 - hehe lidt alian-like syntes kæresten hehe..

Men ihh ja, et rigtig fint ansigt, men en super sød og fin lille næse

Ja, det er det virkeligt! Den første uge efter sidste scanning, gjorde det mig helt ængstelig at jeg ikke kom til at se ham mere på scanning for lige at se at alt er okay, men nu er jeg begyndt at vænne mig til det, og heldigvis mærker man jo den lille og hører hjertelyd ved jordmoder.

Ihh nej, det kan man virkelig ikke hihi

ja lige præcis sådan lidt alien agtig   det snakkede vi også om bagefter. og så på den anden side er det jo vildt utroligt at man kan se så mange træk osv.

ja det skaber også en meget meget stor tryghed at mærke dem hver dag! det er mindst lige så godt som scanninger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.