Babys vægt ved fødsel (+ afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

eElak

Den er lidt svær at svare på.. 

Vi vidste allerede til MD at det ville blive en stor dreng... 

Min fødsel gik pludselig i gang knapt 4 uger før tid... 

Han vejede 3224 gram da han kom til verdenen.. 

jeg havde fået af vide at han ville veje over 4 kg hvis jeg var gået tiden ud.. nok omkring 4200 gram vil jeg skyde på.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Musen5

Rose <3 skriver:

IGUR er vækshæmning pga mistrivsel i maven.

Oki... mange tak for det hurtige svar

/Mette 36+0

Anmeld

26. juni 2011

SussieThyssen

Trolde_mor skriver:

Nu har jordmoderen været her og har i 30+ skønnet vores søn til at være en stor dreng på 1700 g. Hun mener han vil komme til at veje omkring 4 kg. på terminsdagen.

Men nu er jeg nysgerrig, hvad blev jeres søn eller datter skønnet til og hvor stor var h*n da h*n da til verden?

Har lavet en lille afstemning for sjov for at se hvor store de små bebser her på baby.dk ved fødslen

Er spændt på resultatet

Hov den har slet ikke noteret mit kryds

Jeg valgte nemlig 5000 >

Nå men jeg har jo 3 unger.

1) 4400g 55 cm

2) 5 kg 60 cm

3) 5660 g 59 cm

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. juni 2011

Klumpe-dumpe

Musen5 skriver:

Oki... mange tak for det hurtige svar

/Mette 36+0

Var da så lidt

Anmeld

26. juni 2011

Palaja

Blev scannet dagen før jeg fødte og der blev hun skudt til 2900 g. Fødte 37+2 og tøsen vejede 3480 g  Så vist meget heldigt jeg ikke gik over tid, så var hun da blevet rigtigt stor 

Anmeld

26. juni 2011

Sofia

3520 vejede Alfred bassen. Han blev født i uge 38!

Anmeld

26. juni 2011

ABPR

Trolde_mor skriver:

Nu har jordmoderen været her og har i 30+ skønnet vores søn til at være en stor dreng på 1700 g. Hun mener han vil komme til at veje omkring 4 kg. på terminsdagen.

Men nu er jeg nysgerrig, hvad blev jeres søn eller datter skønnet til og hvor stor var h*n da h*n da til verden?

Har lavet en lille afstemning for sjov for at se hvor store de små bebser her på baby.dk ved fødslen

Er spændt på resultatet

Begge mine børn blev skønnet til at være lidt over 3 kg....

Det passede dog ikke: 4,1 og 5,2.

Hilsen A

Anmeld

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Trolde_mor skriver:

Er spændt på resultatet

Havde termin 2 okt. og fødte 11 okt. og de havde skønnet hende til at veje omkring 3200-3300 gr. og hun kom så ud og vejede 3300 gr  og de gættede på det 30 september

Anmeld

26. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Trolde_mor skriver:

Er spændt på resultatet

Frederic kom ud i 38+2 og var 52 cm og 3200 g.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.