Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Silje er født 5 dage over termin og vejede 4470g og var 56 cm lang
dijamanta skriver: hvor langt var du henne da du fødte din datter
hvor langt var du henne da du fødte din datter
Uge 34, men hun havde IGUR, derfor den ekstreme lave vægt. (Vægtmæssigt svarede hun til en uge 29 baby)
Nu har jordmoderen været her og har i 30+ skønnet vores søn til at være en stor dreng på 1700 g. Hun mener han vil komme til at veje omkring 4 kg. på terminsdagen. Men nu er jeg nysgerrig, hvad blev jeres søn eller datter skønnet til og hvor stor var h*n da h*n da til verden? Har lavet en lille afstemning for sjov for at se hvor store de små bebser her på baby.dk ved fødslen Er spændt på resultatet
Nu har jordmoderen været her og har i 30+ skønnet vores søn til at være en stor dreng på 1700 g. Hun mener han vil komme til at veje omkring 4 kg. på terminsdagen.
Men nu er jeg nysgerrig, hvad blev jeres søn eller datter skønnet til og hvor stor var h*n da h*n da til verden?
Har lavet en lille afstemning for sjov for at se hvor store de små bebser her på baby.dk ved fødslen
Er spændt på resultatet
Var det 1. barn du mente eller..??? For har svaret <2000 g.. Min søn vejede 1257 g... Godt nok i uge 31+2..
daniel vejede 3998 G og var 54 cm
cathrine vejede 4055 G og var 54 cm
Oscar vejede 3310 og var 53 cm
Trolde_mor skriver: Nu har jordmoderen været her og har i 30+ skønnet vores søn til at være en stor dreng på 1700 g. Hun mener han vil komme til at veje omkring 4 kg. på terminsdagen. Men nu er jeg nysgerrig, hvad blev jeres søn eller datter skønnet til og hvor stor var h*n da h*n da til verden? Har lavet en lille afstemning for sjov for at se hvor store de små bebser her på baby.dk ved fødslen Er spændt på resultatet
jeg havde termin d.24 november og fik af vide jeg havde en baby på 36-3700 gram. den 7 december fødte jeg min pige på 2830 gram. så det var noget mindre end de havde regnet med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128