Dominerende hårfarve ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.121 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

morethanperfect

Hejsa

Vidste ikke helt hvor jeg sku gøre af dette , men nu havnede det her

Er der noget der ved noget om hvilken hårfarver der er mest dominerende ? Min kæreste har rødt hår , og jeg har normalt leverpostej farvet , hvilken farve blir bebses hår så ??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

moniquesmor

ved det ikke min veninde have blond og hendes kæreste sort og de fik en lille rødhåret med fregner

Anmeld

22. juli 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min søster er kommunefarvet og faren til hendes pige er ægte rødhåret-ianer.

Min niece blev født helt sorthåret og er i dag 2 år og lyshåret. Vi troede alle, at hun ville blive født rødhåret, men det gjorde hun ikke

Anmeld

22. juli 2010

Svei

Mine børns far er rødhåret og jeg er blond dog med rødligt skær...den ene har fuldstændig samme hårfarve som far og den anden som mig... så det er vidst ikke til at sige, I må vente og se...

Anmeld

22. juli 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa

Vidste ikke helt hvor jeg sku gøre af dette , men nu havnede det her

Er der noget der ved noget om hvilken hårfarver der er mest dominerende ? Min kæreste har rødt hår , og jeg har normalt leverpostej farvet , hvilken farve blir bebses hår så ??  

Min far har/havde meget lys leverpostejs farvet. Og min mor mørkt/sort. Men både min mormor og farmor har haft rødfarve i deres. Så jeg er født total rødhåret, min lillebror total sorthåret og rusinen i pølseenden- min lillesøster total rødhåret ligesom mig. ;b hehe

Min datter har fået sin bio-fars hudfarve, øjnfarve og får så vidt jeg kan fornemme også hans hårfarve... Heldigvis!!!! Siger jeg som er rødhåret og har den mest sarte hud ever

Anmeld

22. juli 2010

dorthemus

Min far er/var sorthåret, min mor mørkblond/brunt, min søster rødt og jeg blond...først havde jeg dog sort hår og nu er det leverpostej

Anmeld

22. juli 2010

Svei

LouiseVous skriver:

Min far har/havde meget lys leverpostejs farvet. Og min mor mørkt/sort. Men både min mormor og farmor har haft rødfarve i deres. Så jeg er født total rødhåret, min lillebror total sorthåret og rusinen i pølseenden- min lillesøster total rødhåret ligesom mig. ;b hehe

Min datter har fået sin bio-fars hudfarve, øjnfarve og får så vidt jeg kan fornemme også hans hårfarve... Heldigvis!!!! Siger jeg som er rødhåret og har den mest sarte hud ever

Ja, det er altså ulempen for mange med rødt hår...er så glad for mine drenge ikke har den der lyse hud, de kan begge blive brune og har heldigvis ikek fået den sarte hud...

Anmeld

22. juli 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Eva. skriver:

Ja, det er altså ulempen for mange med rødt hår...er så glad for mine drenge ikke har den der lyse hud, de kan begge blive brune og har heldigvis ikek fået den sarte hud...

Det er godt nok også nedern. da jeg var gravid jokede jeg med at jeg ville få en rødhåret med bruneøjne, hehe. Jeg fik én med store mørkeøjne og rødt skær i håret. Det røde skær er helt væk snøft. Men det passer mig fint hun ikke er rødhåret som mig. Har altid selv været ked af farven, først de sidste 3 år er jeg begyndt at være stolt af farven. Men også først nu er jeg faktisk begyndt at kan blive noget der minder om brun- så ikke rød som førhen.

Anmeld

22. juli 2010

Svei

LouiseVous skriver:

Det er godt nok også nedern. da jeg var gravid jokede jeg med at jeg ville få en rødhåret med bruneøjne, hehe. Jeg fik én med store mørkeøjne og rødt skær i håret. Det røde skær er helt væk snøft. Men det passer mig fint hun ikke er rødhåret som mig. Har altid selv været ked af farven, først de sidste 3 år er jeg begyndt at være stolt af farven. Men også først nu er jeg faktisk begyndt at kan blive noget der minder om brun- så ikke rød som førhen.

Jeg synes det er SÅ smukt med rødt hår...det er så unikt og ikke bare den der kedelige som alle har...mine børn er stolte af deres røde hår, eller som Bertram altid retter mig "Mor, det er jo ikke rødt men ORANGE... " og det er jo rigtigt...

Måske din datter bliver rødhåret senere?

Anmeld

22. juli 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Eva. skriver:

Jeg synes det er SÅ smukt med rødt hår...det er så unikt og ikke bare den der kedelige som alle har...mine børn er stolte af deres røde hår, eller som Bertram altid retter mig "Mor, det er jo ikke rødt men ORANGE... " og det er jo rigtigt...

Måske din datter bliver rødhåret senere?

Smiler, ejh en sød knægt. Han har helt ret.
Jeg er begyndt at lægge både mørkt og lyst farve i mit, altså som en slags striber- det ser mega nice ud. Det synes jeg er fedt. Det jo ikke noget man 'bare' kan gøre i den 'normale' hårfarve. .

Måske bliver hun, jeg drømmer i hvert fald om hun får det røde skær tilbage. Men nu har jeg jo fået bevidst hun ikke har den sarte hud- så nu må hun for min skyld gerne få det rødehår, bare hun så beholder de mørke brune øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.