Sker der heller ingenting i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. juni 2008

linemus

Jeg synes godt nok her har været stille. Og her kører jeg på 6. aften alene hjemme uden hygge eller underholdning fra manden :( Det er sgu noget kedeligt...

Igår havde jeg heldigvis assistance fra mutter, for er godt nok ved at få spat af sure/syge/snottede/kropumulige babyer. Nu har vi haft sygdom de sidste 3 uger. Det er sgu da for meget (undskyld jeg bander, men nu gider jeg ikke mere). Ligesom jeg tror, det er ovre, er der en ny, der har feber, og jeg selv sidder her med stoppet næse og snot i ørerne. Hvor hyggeligt.

Og så proklamerede sønnike i fredags, at han ikke bruger ble mere (også på tide - han bliver 4 til september). Fantastisk!!! Hvis han så bare ville lade være med at tisse i bukserne i stedet >( Nej, jeg er selvfølgelig ikke sur. Han er så stolt, men det er jo svært lige pludselig at skulle mærke hvad det egentlig handler om det der tissen m.m. Hele lørdag tissede han i bukserne HVER gang. "Jeg tisser!" I dag forstod han noget mere af det og klarede at komme ud i haven/hen til toilettet 3 ud af 5 gange. Rigtig flot. Desværre ikke da han skulle lave stort. Øv, det er godt nok noget svineri. Imorgen er det så børnehavens tur, så han får lige alle sine bukser med derned :) Er spændt på at høre, hvordan dagen går - de har jo lidt mere erfaring end jeg har.

Lidt positiv tilfredshedsfølelse: jeg har været i haven i dag i det varme vejr (men noget skyet) og klippet vedbend til den store guldmedalje :) Det er ellers yderst sjældent desværre, fordi der er så meget indendørs, der skal laves (dagligt rod). Men - rod indenfor fik lov at være rod, og så brugte vi det meste af dagen ude - delvis med leg. Rigtig hyggeligt at lave havearbejde med Sebastian (L)

Hm, det blev et langt indlæg, men jeg keder mig altså og gider ikke bare gå i seng... Hvad laver I??

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2008

ka li ja

jeg er her. ser bare også bold

det med at de er syge, er sgu fordi du har så mange unger:P;) så smitter de selvfølgelig hinanden. sådan er det bare...

det med bleen, er ligesom at hører vores ble stop historie....ög det er da ved at være nogle måneder siden han stoppede efterhånden. de første par uger foregik også med at tisse i samtlige bukser han havde. hver dag vel at mærke!!!! jeg var ved at gå amok..... han stod bare og sagde. nu tisser jeg! men det gik lige så stille over af sig selv. og det er jo også lidt klamt at ha de der tis bikser på( det kunne jo være mor ikke lige havde tid til at hjælpe med at få dem af,eller finde andre!):D
nå men nu kan han altså stadig tisse i bukserne engang imellem. især hvis han lige laver noget spændende, så når han det simpelhen ikke! i går pissede han fandme i 3 par underbukser.... er glad for han ikke havde andet på. så er det da kun dem der skal vaskes.

nå men det jeg ville sige var. i er ikke alene om tisseriet, og eg er 100 på at det nok skal gå over. ting tar tid:D

Anmeld

29. juni 2008

linemus

Ja ved godt de smitter hinanden, men de ku' da godt lige lade være med at smitte mig. Signe har fået nogle mystiske knopper i dag - ja det havde Nanna da vist for et par dage siden, har bare aldrig fundet ud af hvad det er. Åh, jeg håber ikke der går flere uger med at finde ud at at tisse/lave på toilettet. Puha. Jeg vasker bukser hver aften, og i dag har han mest haft natbukser på, for de er så nemme at få af og på. Måske vi skulle købe nogle flere bukser... Synes nu det var flot, at han sagde til i god tid tre gange i dag og gik ligeså stille ud i haven/på badeværelset og tissede. Så må han da have en fornemmelse for det allerede. Men måske det betyder noget, at han er de måneder ældre end Alexander var... Tror jeg går op og spiller Guitar... Savner manden... :S

Anmeld

29. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Ja ved godt de smitter hinanden, men de ku' da godt lige lade være med at smitte mig. Signe har fået nogle mystiske knopper i dag - ja det havde Nanna da vist for et par dage siden, har bare aldrig fundet ud af hvad det er. Åh, jeg håber ikke der går flere uger med at finde ud at at tisse/lave på toilettet. Puha. Jeg vasker bukser hver aften, og i dag har han mest haft natbukser på, for de er så nemme at få af og på. [rød]Måske vi skulle købe nogle flere bukser...[/rød] Synes nu det var flot, at han sagde til i god tid tre gange i dag og gik ligeså stille ud i haven/på badeværelset og tissede. Så må han da have en fornemmelse for det allerede. Men måske det betyder noget, at han er de måneder ældre end Alexander var... Tror jeg går op og spiller Guitar... Savner manden... :S[/citat] det gjorde vi, og arvede.. så vi har mange par at ta af... jamen hvis også bare han siger til engang imellem så skal det nu nok snart går. men de vil sikkert stadig ha uheld!! sådan er det er det guitar hero 3??

Anmeld

29. juni 2008

linemus

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] er det guitar hero 3?? [/citat] Ja, det mener jeg. Der er vist kommet et nyt - med Aerosmith. Jeg tror vist det er på vej til os med posten ;) Manden er bidt af en gal guitar, men som sædvanlig har jeg ikke tid nok... hvordan kan det være...? Er det 3'eren du også har? Synes du ikke det er svært? Jeg syntes jeg var så fantastisk god... ja tak, på easy. Nu er jeg i gang med medium - nok halvejs, og synes fa'me det er svært...

Anmeld

29. juni 2008

Loggidut

hvor er det dejligt knægten vil til at være stor...et godt råd: lige efter han har spist, er et hamrende godt tidspunkt at følge ham på toilettet!

tillykke med ham (L)

og min weekend?

hmmm, manden var til drengerøvshygge fredagaften, og lørdag var det sommerfest hos min søster i præstbro, og i dag...ja det skulle jo være en slapafdag, men jeg har haft huset fyldt med folk der lige dumpede ind! smadder hyggeligt...og nu? ja...nu stener jeg lige lidt her!

Anmeld

29. juni 2008

ka li ja

ja vi har 3 eren til ps3 å den er trådløs. det er fedt

og jeg syntes det er pisse svært men spiller det heller ikke så meget som manden(?):D

Anmeld

29. juni 2008

Nadi

Hej Line :)

Kan godt forstå du er ved at være brugt efter så mange aftener alene!

Jeg synes nu heller ikke der sker så meget i de her dage. Men jeg er jo en af synderne der har svigtet i weekenden, men der har bare været så meget :$ Men er her i aften!

Her hjemme ser manden fodbold og Oliver gider ikke sove >(

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.