Avavav.... Hvornår fatter de bryster, at de IKKE skal producere mere mælk?? De vokser bare - men ikke sådan pænt, så man kunne få nogen ordentlige nødder - nej, nej, de bliver totalt deforme og vokser nærmest ud under armene....
Ej mand, jeg har lyst til lige at lade William tømme dem - men er bange for at forvirre ham og for at ødelægge mandens "arbejde" med at tage nattetjansen mens ammestoppet står på.
I de forskellige artikler står der, at brystspændinger kan føre til brystbetændelse - hvilket jeg ikke har lyst til at stifte bekendtskab med. Men de eneste råd, der gives, er at lade barnet amme eller malke ud....
Så er det lige jeg undrer mig - hvis man gør det altså malker ud, så tror brystet vel, at det skal fortsætte med at producere mælk?? Og hvordan gør man lige det uden at skulle investere i en pumpe?? William har jo aldrig villet tage en flaske, så jeg har aldrig prøvet at malke ud - der kommer jo bare et par dråber og en enkelt stråle af og til - men for pokker, det tager jo en krig så....
Mette Malkeko, der ikke har den store tiltro til sine brysters intelligens....
Anmeld