brystspændinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juni 2008

Kaufie

Avavav.... Hvornår fatter de bryster, at de IKKE skal producere mere mælk?? De vokser bare - men ikke sådan pænt, så man kunne få nogen ordentlige nødder - nej, nej, de bliver totalt deforme og vokser nærmest ud under armene....

Ej mand, jeg har lyst til lige at lade William tømme dem - men er bange for at forvirre ham og for at ødelægge mandens "arbejde" med at tage nattetjansen mens ammestoppet står på.

I de forskellige artikler står der, at brystspændinger kan føre til brystbetændelse - hvilket jeg ikke har lyst til at stifte bekendtskab med. Men de eneste råd, der gives, er at lade barnet amme eller malke ud....

Så er det lige jeg undrer mig - hvis man gør det altså malker ud, så tror brystet vel, at det skal fortsætte med at producere mælk?? Og hvordan gør man lige det uden at skulle investere i en pumpe?? William har jo aldrig villet tage en flaske, så jeg har aldrig prøvet at malke ud - der kommer jo bare et par dråber og en enkelt stråle af og til - men for pokker, det tager jo en krig så....

Mette Malkeko, der ikke har den store tiltro til sine brysters intelligens....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2008

linemus

Hej Mette

Jeg tror det er dumt at begynde at malke ud, for det har jo samme effekt, som hvis William suttede, nemlig at du bliver ved med at producere.

Mit råd vil være et langt varmt bad, hvor du med hænderne klemmer det værste ud - så det er til at holde ud igen. Hvis det gør meget ondt, kan du massere lidt med babyolie. Måske starter malkeriet af sig selv, når du har stået under bruseren et stykke tid (husker i hvert fald tydeligt, da jeg kun ammede én, hvordan det stod ud med mælk af flere stråler fra hvert bryst :D).

Knus Line

Anmeld

29. juni 2008

ka li ja

rådet fra min læge lød på;
tag en stram, for lille bh på!
masser brysterne hvor de er ømme.
malk for guds skyld ikke ud, hvis det ikk er ABSOLUT nødvendigt.
og så skulle det gå i sig selv:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.