Kan snart ikke klare flere hospitals besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.462 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Summer

Har lige brug for at komme af med lidt frustrationer over hele dette forløb.

Jeg var i mandag den 12 juli til en scanning på hospitalet da jeg om søndagen var begyndt at bløde. Jeg fik desværre den meddelse at vores lille foster var død og havde været død i 1½ uge. Jeg var 11 uger henne da jeg fik denne meddelse.

Jeg kunne samme dag ikke beslutte mig for hvilken abort jeg ville have og ville hjem og tale med en veninde som havde været igennem det hele før. Hun sagde at jeg skulle vælge en kirurgisk abort. Jeg ringede derfor til hospitalet og fortalte dem om min beslutning og fik at vide at jeg kunne komme ind onsdag den 14 juli og få den fjernet.

Jeg mødte op på hospitalet kl. 7:30 for at få taget nogle blodprøver og derefter kom jeg op på afdelingen og blev indlagt og fik at vide at jeg ville komme til kl 13.

Da kl. blev 23:45 var jeg fortsat ikke kommet til og jeg opgav helt. De havde hele dagen sagt at det var min tur næste gang, men det blev det aldrig, så det endte med at jeg tog grædende hjem. Det tog simpelthen så hårdt på mig da jeg havde forventet at det ville være overstået på det tidspunkt.

Dagen efter ringede den sygeplejerske som jeg havde haft det meste af dagen til mig. Hun nåede at gå hejm om onsdagen inden jeg opgav. Hun havde set at jeg ikke var kommet til om onsdagen og havde fået det helt dårligt over det, da de havde lovet hende at de ville tage mig.

Hun spurgte om jeg var okay og om der var noget hun kunne gøre. Det endte med at hun fik mig på et andet hospital så i fredags den 16 juli fik jeg en udskrabning.

Jeg blødte lidt dagen efter men ellers stoppede det.

I tirsdags den 20 juli begyndte jeg at få ondt i underklivet, men jeg blødte ikke. Det er ligesom om at jeg skal presse noget ud, det gør sindsygt ondt.

Jeg ringede i går onsdag til Hospitalet for at høre om dette var normalt da det var til tagende og ikke aftagende. Hende jeg talte med sagde at det ikke lød normalt men at hun ikke kunne sige meget da jeg jo var blevet opereret på et andet hospital, og hun råde mig til at ringe til dem og høre om der var sket noget under udskrabningen.

Jeg ringede derfor til det andet hospital og jeg får den dummeste kælling i telefonen ( udnskyld men det var hun altså) Hun sagde at jeg måtte jo forvente at have ondt nu hvor jeg havde valgt at få en abort... havde valgt råbte jeg bare til hende, det var ligesom ikke noget jeg havde valgt fu.. jeg blev gal. Hun saqgde videre at hun jo ikke kunne se i mine papir om der var gået noget galt, da de jo havde arkiveret mine papir og hun havde da virkelig ikke tid til at kigge efter dem, og desuden havde jeg kun ret til at ringe til dem et døgn efter, og det var der jo gået.

I dag torsdag har jeg været ved min egen læge som sendte mig videre til hospitalet for at blive scannet om alt var væk.

De kunne heldigvis ikke se at noget skulle være galt og de mente at jeg nok bare havde blærebetændelse.

Jeg har aldrig haft blærebetændelse og jeg ved godt at det er normalt at få, men de synprtomer jeg har passer bare ikke på blærebetændelse. De tog en urinprøve og den viste at jeg ikke havde det, men jeg får alligevel medicin for det nu, og hvis jeg fortsat har ondt i næste uge, må jeg gå til lægen igen for så skal de tage en ny vurdering.

Fu.. hvor er jeg gal på hele det her system og den behandling man får, der er ingen hjælp at hente efter alt det man har været igennem.

Sorry det lange indlæg men havde lige brug for at forælle om mit meget dårlige forløb er der andre der har oplevet noget lign?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Frejsmor

Det gør mig virkelig ondt at du har skulle så grueligt meget igennem, oveni den forfærdelige nyhed om at den lille ikke levede mere!!

At folk dog ikke kan tage bedre hensyn, altså for helved jeg kan blive så harm og gal, det kan bare ikke være rigtigt og jeg er så ked af at høre det skulle gå udover dig!!

Jeg har ikke prøvet udskab, jeg fik selv den samme dårlige nyhed som dig, for nogle uger siden, men jeg valgte den medicinske abort og selvom det heller ikke var uden ubehag og smerter, så er jeg rigtig glad for mit valg!

Jeg håber du snart er ovenpå igen og at dine smerter og dit ubehag går i sig slev, så I kan fortsætte projekt baby igen og så for at du snart er gravid igen med en lille sund og rask og blivende bebs!!

Knus og kram og masser af varme tanker

Channie

Anmeld

22. juli 2010

roenlund

Har ikke noget at sige men ville bare lige sende et

Anmeld

22. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Vil blot lige sende et knus Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Er meget chokeret over deres måde, at behandle dig på.

Anmeld

22. juli 2010

VIPpigen

Nej for en omgang. Forstår godt du lige skulle rase ud herinde, det må være helt forfærdelig at opleve.

Og om det var en frivillig eller nødvendig abort, så er det ikke ensbetydende med man har det helt godt med det, så syntes bestemt ikke hende sygeplejersken kan være det bekendt. Du vil lige meget hvad være berørt psykisk, selvfølgelig mere når det ikke er ønsket. Men så dårlig en behandling er bare ikke iorden.

Jeg håber i kommer igennem den svære tid her, og støtter jer til hinanden.

Kæmpe  herfra.

Anmeld

22. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hold k*** et forløb

Vil bare sende dig et mega kæmpe kram og et god bedring! Jeg håber du snart slipper for fysiske smerter så du kan koncentrere dig om at komme dig over de psykiske!

Anmeld

22. juli 2010

Kløver

Maria... skriver:

Har lige brug for at komme af med lidt frustrationer over hele dette forløb.

Jeg var i mandag den 12 juli til en scanning på hospitalet da jeg om søndagen var begyndt at bløde. Jeg fik desværre den meddelse at vores lille foster var død og havde været død i 1½ uge. Jeg var 11 uger henne da jeg fik denne meddelse.

Jeg kunne samme dag ikke beslutte mig for hvilken abort jeg ville have og ville hjem og tale med en veninde som havde været igennem det hele før. Hun sagde at jeg skulle vælge en kirurgisk abort. Jeg ringede derfor til hospitalet og fortalte dem om min beslutning og fik at vide at jeg kunne komme ind onsdag den 14 juli og få den fjernet.

Jeg mødte op på hospitalet kl. 7:30 for at få taget nogle blodprøver og derefter kom jeg op på afdelingen og blev indlagt og fik at vide at jeg ville komme til kl 13.

Da kl. blev 23:45 var jeg fortsat ikke kommet til og jeg opgav helt. De havde hele dagen sagt at det var min tur næste gang, men det blev det aldrig, så det endte med at jeg tog grædende hjem. Det tog simpelthen så hårdt på mig da jeg havde forventet at det ville være overstået på det tidspunkt.

Dagen efter ringede den sygeplejerske som jeg havde haft det meste af dagen til mig. Hun nåede at gå hejm om onsdagen inden jeg opgav. Hun havde set at jeg ikke var kommet til om onsdagen og havde fået det helt dårligt over det, da de havde lovet hende at de ville tage mig.

Hun spurgte om jeg var okay og om der var noget hun kunne gøre. Det endte med at hun fik mig på et andet hospital så i fredags den 16 juli fik jeg en udskrabning.

Jeg blødte lidt dagen efter men ellers stoppede det.

I tirsdags den 20 juli begyndte jeg at få ondt i underklivet, men jeg blødte ikke. Det er ligesom om at jeg skal presse noget ud, det gør sindsygt ondt.

Jeg ringede i går onsdag til Hospitalet for at høre om dette var normalt da det var til tagende og ikke aftagende. Hende jeg talte med sagde at det ikke lød normalt men at hun ikke kunne sige meget da jeg jo var blevet opereret på et andet hospital, og hun råde mig til at ringe til dem og høre om der var sket noget under udskrabningen.

Jeg ringede derfor til det andet hospital og jeg får den dummeste kælling i telefonen ( udnskyld men det var hun altså) Hun sagde at jeg måtte jo forvente at have ondt nu hvor jeg havde valgt at få en abort... havde valgt råbte jeg bare til hende, det var ligesom ikke noget jeg havde valgt fu.. jeg blev gal. Hun saqgde videre at hun jo ikke kunne se i mine papir om der var gået noget galt, da de jo havde arkiveret mine papir og hun havde da virkelig ikke tid til at kigge efter dem, og desuden havde jeg kun ret til at ringe til dem et døgn efter, og det var der jo gået.

I dag torsdag har jeg været ved min egen læge som sendte mig videre til hospitalet for at blive scannet om alt var væk.

De kunne heldigvis ikke se at noget skulle være galt og de mente at jeg nok bare havde blærebetændelse.

Jeg har aldrig haft blærebetændelse og jeg ved godt at det er normalt at få, men de synprtomer jeg har passer bare ikke på blærebetændelse. De tog en urinprøve og den viste at jeg ikke havde det, men jeg får alligevel medicin for det nu, og hvis jeg fortsat har ondt i næste uge, må jeg gå til lægen igen for så skal de tage en ny vurdering.

Fu.. hvor er jeg gal på hele det her system og den behandling man får, der er ingen hjælp at hente efter alt det man har været igennem.

Sorry det lange indlæg men havde lige brug for at forælle om mit meget dårlige forløb er der andre der har oplevet noget lign?

hvor det gør mig ondt at høre du skulle opleve, at gå alt det igennem, oveni, at miste jeres lille spire

Sender jer et mega kram

Anmeld

22. juli 2010

klmf

ej altså, hvad sker der lige for hende kællingen der?? Jeg er også vant til at sende folk videre i systemet, når de ringer ind efter at have været indlagt, men jeg håber da jeg er mere venlig end den krampe dér  Føj altså, at de ikke skammer sig over at være så sure på helt almindelige mennesker, der bare ringer for ta bede om hjælp eller et godt råd til at komme videre...

Man må gerne være sur, når man oven i den psykiske belastning af abort bliver behandlet sådan der...

Stort knus til dig, håber du får det bedre

Anmeld

22. juli 2010

Summer

Tusind tak alle sammen for jeres tanker og krammere, det varmer

Jeg må sige at jeg mange gange har overvejet at sende en klage til hospitalets direktør, sundhedsministeren og måske cc til ekstra bladet, men det gør jeg ikke i hvertfald ikke til ekstra bladet

Jeg håber bare ikke at andre kommer ud for samme forløb som jeg har været igennem, for det har næsten været umenneskeligt.

Men vi støtter os godt til hinanden herhjemme og vi har skam mod på at prøve igen meget snart, skal bare lige over disse smerter i underlivet.

Endnu engang tak alle sammen, rart at høre at jeg ikke er den eneste der synes at det er forkert at behandle folk sådan.

Anmeld

22. juli 2010

LinLin

Sikke en behandling  - er helt chokeret!

Stort kram !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.