Vis mig din slynge/vikle/bæreselebaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

Thalia

Rosa --> Den ringslynge er det bare utroligt smuk. Hvad stof er den syet af, det ser utroligt rart og glat ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Molly8

dorthemus skriver:

Jeg har lige fået min lommeslynge med posten og er SÅ glad for den...havde en vikle og ku bare ikke finde ud af den  Men denne her er nem og PÆN

Hej Dorthe

Det er en skøn slynge. Hvor har du købt den? Jeg synes, jeg har set den på nettet, hvor den var i flere størrelser. Jeg syntes det var ret uoverskueligt at finde ud af, hvilken størrelse, man skulle bruge over nettet.

Kh Molly

Anmeld

7. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Nøj hvor ser lillemanden bitte ud på det første billede

Han var heller ikke mange dage gammel der Og sikke en fin n du selv har dig!!!

Anmeld

7. august 2010

dorthemus

Molly8 skriver:

Hej Dorthe

Det er en skøn slynge. Hvor har du købt den? Jeg synes, jeg har set den på nettet, hvor den var i flere størrelser. Jeg syntes det var ret uoverskueligt at finde ud af, hvilken størrelse, man skulle bruge over nettet.

Kh Molly

Hej Molly

Den er købt hos www.filabel.dk som har et skønt udvalg. Min er en medium, og jeg er 166 cm høj. Du måler diagonalt din overkrop og du kan altid ringe eller chatte med dem for hjælp...super service

Anmeld

7. august 2010

Anne85

Jeg har den her http://www.youtube.com/watch?v=tbZrlB7XXJg Er der mon nogen af jer der har erfaring med den?? For jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke er helt gode venner med den endnu... har kun prøvet et par gange at ligge prinsessen (hun er nu 3 uger) i liggende stilling i den - men synes ikke hun ligger helt perfekt. Og blir faktisk også lidt bange for om ikke knuden lige pludselig kan gå op og hun falder ud

Anmeld

7. august 2010

Molly8

dorthemus skriver:

Hej Molly

Den er købt hos www.filabel.dk som har et skønt udvalg. Min er en medium, og jeg er 166 cm høj. Du måler diagonalt din overkrop og du kan altid ringe eller chatte med dem for hjælp...super service

Oj, der er mange  - Hvad er det for én af dem, du har?

Anmeld

7. august 2010

dorthemus

Molly8 skriver:

Oj, der er mange  - Hvad er det for én af dem, du har?

Kyoto, tror jeg  

Anmeld

8. august 2010

Molly8

dorthemus skriver:

Kyoto, tror jeg  

Hej Dorthe

Tusinde tak for hjælpen. Det er godt at vide, at man bare kan snakke med dem, før man køber. Kyotoen ser rigtig god ud til når barnet er lidt større og selv kan holde sig oprejst.

Kh Molly

Anmeld

8. august 2010

dorthemus

Molly8 skriver:

Hej Dorthe

Tusinde tak for hjælpen. Det er godt at vide, at man bare kan snakke med dem, før man køber. Kyotoen ser rigtig god ud til når barnet er lidt større og selv kan holde sig oprejst.

Kh Molly

Velbekomme  Runa som er 10 uger elsker at sidde og kigge ud som en anden kænguruunge og følge med i alt

Anmeld

12. august 2010

Christine

Her er nogle billeder (hvis det virker) af vores to vikler. Vi havde først en sort basis vikle i lidt tyndt bomuldsstof og derefter købte vi en supersmuk og tyktvævet Dolcino økobomuldsvikle. Begge er købt på mamaslife.dk hvor jeg er blevet super godt behandlet. Det er ikke for at reklamere (for så ville jeg da have noget for det ) men Dolcino'en er så lækker og meget tyk i kvaliteten at den stadig sagtens kan bære William og sidde godt og det hele selv om han er 2½ og ved at være stor. Der fulgte desuden en super manual med, så kom bare an hvis nogen mangler vikleidéer!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.