Vis mig din slynge/vikle/bæreselebaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.914 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Thalia

Jeg tænker lidt at vi mangler en fototråd herinde... Både fordi billeder er fantastiske, og også fordi det måske er meget nemmere for folk at finde rundt i junglen af bæreudstyr hvis de har set billeder af de forskellige dimser.

Så kom glad med jeres billeder, og skriv endelig hvad det er i bærer i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Thalia

Og jeg gad selvfølgelig godt selv ligge ud, men siden ænger hver gang jeg forsøger at smide et billede i mit indlæg, så det må blive senere

Anmeld

22. juli 2010

Thalia

Og jeg gad selvfølgelig godt selv ligge ud, men siden ænger hver gang jeg forsøger at smide et billede i mit indlæg, så det må blive senere

Anmeld

23. juli 2010

Thalia

Men nu kan jeg det

Brighton

Sebastian sover lur i ringslyngen, 5 uger gammel og på sommerferie i England

Sebastian klapper kage i Mei tai

På vej hjem fra sygehuset med en hel lille ny Victor i tricotti

Og på vej på tur med begge smållinger - Victor i strækviklen og Sebastian i rignslyngen. - Og turen gik ud til Ønskebørn for at hente en tvillingeklapvogn

Anmeld

23. juli 2010

Bebsen

Thalia skriver:

Men nu kan jeg det

Brighton

Sebastian sover lur i ringslyngen, 5 uger gammel og på sommerferie i England

Sebastian klapper kage i Mei tai

På vej hjem fra sygehuset med en hel lille ny Victor i tricotti

Og på vej på tur med begge smållinger - Victor i strækviklen og Sebastian i rignslyngen. - Og turen gik ud til Ønskebørn for at hente en tvillingeklapvogn

Hehe, er vild med det sidste billede

Følger lidt med på sidelinien da jeg os skal have købt noget slynge/vikle halløj

Anmeld

23. juli 2010

Thalia

Sebastian (ældsten) har været slyngebarn hele sit liv, og det var lidt svært for ham at acceptere at lillebror skulle overtage den plads ind imellem.

Heldigvis var det ret let at slynge dem på samme tid, for man er jo støttet i ryggen på den rigtige måde

Anmeld

23. juli 2010

dorthemus

Thalia skriver:

Jeg tænker lidt at vi mangler en fototråd herinde... Både fordi billeder er fantastiske, og også fordi det måske er meget nemmere for folk at finde rundt i junglen af bæreudstyr hvis de har set billeder af de forskellige dimser.

Så kom glad med jeres billeder, og skriv endelig hvad det er i bærer i

Jeg har lige fået min lommeslynge med posten og er SÅ glad for den...havde en vikle og ku bare ikke finde ud af den  Men denne her er nem og PÆN

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her er vores - begge hjemmesyede:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juli 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Her er vores - begge hjemmesyede:

Nøj hvor ser lillemanden bitte ud på det første billede

Anmeld

24. juli 2010

Thalia

dorthemus skriver:

Jeg har lige fået min lommeslynge med posten og er SÅ glad for den...havde en vikle og ku bare ikke finde ud af den  Men denne her er nem og PÆN

Hvor ser det da bare super fantastisk hyggeligt ud

Jeg synes personligt lommeslynger er rigtigt svære at bruge. JEg er bedre til ringslynger fordi de kan indstilles, så stor respekt for at du får det der til at virke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.