Til gravide og måske-gravide...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. juni 2008

Tut

Hvordan går det med jer?

Hvad med jer der skulle teste snart, har i testet?

Hvad med jer der allerede har store maver, skider det frem som det skal?

Og er der nogen nye der evt. prøver at blive gravide?

Mette - der IKKE gider starte på job i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2008

Anja

Alt skrider planmæssigt frem her.

Jeg er i dag vist 24+5 ! :) Tiden flyver afsted. Jeg mærker meget liv hver dag, hvilket jeg er super glad for, da jeg endnu engang har foranliggende moderkage. Er også begyndt at kunne mærke sparkene ude på maven og manden har også mærket det et par gange - fantastisk fornemmelse at føle igen.

Jeg er heldigvis ikke plaget af graviditetsgener eller noget og har også kun taget et par kg på - men har jo også rigeligt at tage af i forvejen :P

Anja

Anmeld

29. juni 2008

Muffinmus

Hmm... ja, efter min SA er jeg nu på banen igen og prøver at hitte ud af hvornår jeh kan blive gravid igen... Gerne inden de næste 4 mdr da jeg gerne vil have endnu et sommerbarn jo:)

Anmeld

29. juni 2008

Mie A

Her går det også rigtig godt. Er 21+6 i dag. Mærker den lille hver dag og farmand har også fået lov til at mærke hende sparke.
Har dog lidt bækkensmerter, men da jeg bare går her hjemme og slapper af, er det lige til at klare.

Knus Mie

Anmeld

29. juni 2008

Tikki

Her er jeg ved at sunde mig lidt efter moderkagebiopsien og gøre mig mentalt klar til hjertescanningen på tirsdag. Ellers har jeg det fint - er i uge 14+2 og glæder mig helt vildt til at kunne mærke liv ;)

Har lige været på en tøsetur uden barn med veninderne til Jylland fra fredag til i dag, så er dejlig udhvilet :P

/Jeanette

Anmeld

29. juni 2008

Nadi

Ej hvor dejligt med en update fra jer :D

Jeg er hverken gravid, prøver eller lige op over... Men efter sommerferien skal jeg op til lægen og have snakket med ham om hvordan vi skal have nr 2. Og det glæder jeg mig til, altså til at få noget vished om det hele! Men har godt nok været skruk idag, ved ikke om det var fordi vi havde besøg af et hold venner igår og deres pige er 8 mdr og de begynder på projekt baby nr 2 om 4 dage!!!

Men nu må vi se hva der sker. Held og lykke med det hele til jer andre (L)

-Nadia

Anmeld

29. juni 2008

..

Vi er i fuld gang med at prøve, vi gør ihvertfald en aktiv indsats;)

Jeg skal have min mens her omkring d. 1 så skal snart teste hvis ikke det kommer - håber håber håber men tror det ikke..

(H)

Anmeld

29. juni 2008

Loggidut

Macrolf skriver:

Vi er i fuld gang med at prøve, vi gør ihvertfald en aktiv indsats;)

Jeg skal have min mens her omkring d. 1 så skal snart teste hvis ikke det kommer - håber håber håber men tror det ikke..

(H)

du har mine krydsede fingre!

og ja hvor er det dejligt med en update...tak for det tut

knus fra sloggi...som ikke er og ikke forsøger....jeg er bare naturlig tyk!

lol

Anmeld

30. juni 2008

Joan ( Smallie )

Ja jeg er meget træt og har en del kvalme, men det går vel over når jeg er omkring 3 månneder henne lige som sidste gang.

Jeg skal til læge den 28/7 og det glædet jeg mig til. Der skal Niels også have sit 1 års tjek;)

Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne, går jeg ikke så meget op i den her gange men har termin den 19 feb.

(H) Joan som har problemer med at sove selv om hun er mega træt(?)

Anmeld

30. juni 2008

Loggidut

smallie...er jeg gået glip af noget???

jeg mener da bestemt det sidste jeg hørte var at du bare var gået over tid???

aj jeg er da faldet helt af på den...

jeg tror bestemt ikke på jeg har sagt tillykke med det....weeee...tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.