nu må jeg lige høre...jer der er blevet gift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. juni 2008

Loggidut

jeg har sat i dag med en veninde og forsøgt at planlægge hvordan det skal blive den dag hvor vi skal giftes...og jeg kan med mine bedste forsøg på at gennemskue den dag, dælme ikke finde ud af det!

hvordan har i planlagt dagen altså før kirken...jeg er ved at blive vanvittig...

Michael må jo efter reglerne ikke være her...og ham der skal arrangere den helstegte pattegris skal hentes, og grillen skal hentes...Jeg skal samtidig med passe Tif, have lagt makeup og have ordnet hår...og ja jeg har allieret mig med to veninder...men alligevel syntes jeg det er vildt stresset!

jeg skal have ordnet flødekartofler og flutes...og puh, jeg syntes virkelig der er så vildt meget der skal ordnes den dag...og nu vil jeg sgu gerne vide med i andre...var i ude hos frisøren eller kom hun til jer? og hvad med makeup...og hvad med det hele...

jeg er ved at dø af at tænke på det...og hvordan dælen skal det så ikke gå den dag?

pleace...gider i ikke fortælle lidt om jeres dag, altså før i blev gift...man høre aldrig om hvordan det bliver planlagt? kun om festen bagefter...(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2008

Kaufie

Hej Loggi

Ja, nu var vores bryllup et formiddagsbryllup (kl 11), så jeg havde faktisk ikke så meget tid at skulle fylde ud.

Min søster og familie sov her, mens Claus sov hos sin søster. Så efter en lettere urolig nat (man var vel lidt spændt og havde en hel sommerfuglefarm i maven (L)), stod vi op kl 6.30 og fik morgenmad - så var jeg ellers afsted til frisøren kl 8, hvor jeg også fik lagt make-up. Kl 9.30 hentede min svoger mig ved frisøren og kørte mig hjem, hvor min søster og mor hjalp mig i kjole og "det løse". Her blev jeg så jagtet af et par katte, der synes mit slør var det mest spændende legetøj de havde set længe...>(

Og vupti, så var kl 10.50 og vi kørte de der 500 m ned til kirken. Så var dagen ellers i gang!

Der var ikke så meget at planlægge - vi holdt festen ude - så det var nemt.

Anmeld

29. juni 2008

Tut

JEG VIL OGSÅ GIFTES!!!!!!!!!!!!!!! (L)

Anmeld

29. juni 2008

heaven

vi holdte også festen ude, så der var ikke meget at forholde sig til....

Men vi brød reglerne og sov sammen Peter og jeg:P Det havde jeg simpelthen brug for, og så havde vi et par enkelte småting vi skulle have styr på.. vi pakkede engangskameraer ind i det samme papir som indbydelsen osv......

Men andre af mine veninder er blevet gift, hvor vi aftenen før har været samlet til noget hygge med snolder og cola og måske en enkelt øl... og så knevrer vi for vildt, lægger ansigtsmasker, sætter negle på osv osv... det er pissehyggeligt, og aftenen går hurtigt:P

Ej kom lige til at nærlæse dit indlæg, og det er jo selve dagen du mener.... hrum... der stod jeg tidligt op (vi sov jo sammen), hentede en veninde, tog til frisør, hvor vi også spiste morgenmad og videre til makeup, og så hjem til mine forældre til frokost... så hyggede vi en halv times tid inden kjole-ræset startede.... og så blev jeg hentet, og ja - så var dagen jo for alvor igang.... en fantastisk dag, glæd dig - det er SÅÅÅÅÅ stort(L)(L)(L)

Jannie

Anmeld

29. juni 2008

birgittemarie

Ååååh ja, jeg husker det så tydeligt som var det i går og hold da op, hvor var det stresset og meeeget planlagt (L)

Vi havde lejet en hytte til festen, som vi var ude at pynte op og borddække hele fredag. Jeg havde lavet al maden i løbet af ugen (og Michael cyklede frem og tilbage til min mor med natmads-pizzaer til fryseren, for vi havde hverken bil eller fryser på det tidspunkt 8D)
Vi havde planlagt menuen, så den kunne stå på køl fra fredag i hytten og så havde jeg to veninder til at hjælpe med at varme maden op og sætte den på tag-selv bordet efter kirken, så jeg ikke skulle fise rundt i brudekjole med mad.
Vi blev færdige i hytten kl. 1.30 fredag nat og så kørte Michael hjem og sov hos sine forældre og jeg tog hjem til vores lejlighed.

På selve dagen havde jeg også to veninder til at hjælpe mig. Den ene satte mit hår og den anden (min bedste veninde gennem... 28 år(!!)) hjalp mig i tøjet og stod for almen moralsk opbakning og kirkekørsel og brudepars transport efter vielsen, for min far meldte sgu afbud med grum migræne, hvilket forøvrigt også resulterede i, at jeg gik alene op ad kirkegulvet. Hvad skal du i grunden, nu din far heller ikke deltager i fysisk forstand?

Øøh, gad vide, om du kan bruge noget som helst af denne historie, som affødte så mange sidehistorier til noget? Ellers må du endelige spørge om noget mere konkret, for jeg er planlægnings-over-stormester 8D
Men et generelt råd må være: få så meget som over hovedet muligt overstået inden bryllupsdagen og Gestapo skemalæg dagen med nøjagtige tidspunkter for hvornår mad skal i og ud ad ovn osv. for ellers kollapser du af hysterisk stress før festen!!
Og få din veninde til at foretage sig intet andet end at passe Tif, så du kun skal tænke på dine egne gøremål!

Forresten: Skide flotte invitationer, du har lavet (L) Og så så jeg lige, at du har lagt kjolen ind!! Ååh, jeg vil så gerne se den!!!

Knus fra Birgitte

Anmeld

29. juni 2008

ka li ja

birgittemarie skriver:

Men et generelt råd må være: få så meget som over hovedet muligt overstået inden bryllupsdagen og Gestapo skemalæg dagen med nøjagtige tidspunkter for hvornår mad skal i og ud ad ovn osv. for ellers kollapser du af hysterisk stress før festen!!Og få din veninde til at foretage sig intet andet end at passe Tif, så du kun skal tænke på dine egne gøremål!

Knus fra Birgitte

ja det tror jeg nok også jeg skulla ha gjort hvis det var mig!!! jeg stresser af de MINDSTE ting... er ved at planlægge fest for morten pt, og det skal bare noteres til mindste detalje så jeg også kan holde fest......!!
så skriv skriv skriv sloggi.....

og glæder mig til at se kjolen!!!!

Anmeld

29. juni 2008

Siber

altså jeg har lige været det samme igennem, så her får du min dag!

Vi lejede en ferie koloni, som vi gjorde i stand fredag aften. Jeg tog hjem til mine forældre og sov, og Andreas sov hos sin kammerart/bedstmann! Jeg havde to veninder sovende hos mig hos mine forældre! Vi stod op, og kl. 8.30 afleverede jeg tøserne hos barnepigen (de var med i kirken men ikke til festen) jeg var glad for at jeg afleverede dem, for så nåede de ikke at mærke at jeg var en lille smule rundforvirret osv. Kl. 11 skulle jeg til frisør, hos frisøren sammen med mine veninder. det var rigtig hyggeligt vi drak champagne spise jordbær, og havde også smurt en klapsammen. der var vi i 3 timer fik sat hår og lagt makeup, fik tøj på og 13.45 kom min far og hentede mig, og vi kørte til kirken, ja også kørte det hele af sig selv!

jeg havde lavet huske sedler osv. til dem der var på feststedet, så de vidste lige præcis hvad de skulle gøre - så det skulle jeg ikke tænke på!

Når nu mine tøser kun skulle være med i kirken, så er er jeg rigtig glad for at de blev afleveret, og barnepigen sørgede for at klæde dem på, og alt så de blev bragt og hentet i kriken (dvs barnepigen var med i kirken, så hvis der var nogen der skulle ud, ja så var det hende der gik ud, og ikke min mor!)

Ja jeg tror det var det hele!
Men hvis jeg var dig, ville jeg tage hen til frisøren, så kommer du også lidt væk, og Tif ser dig ikke være en smule rundforvirret, hvilket godt kan påvirke i den negatinve retning

Knus Siber, der har flere gode råd at give!:D

Anmeld

29. juni 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

Ååååh ja, jeg husker det så tydeligt som var det i går og hold da op, hvor var det stresset og meeeget planlagt (L)

Vi havde lejet en hytte til festen, som vi var ude at pynte op og borddække hele fredag. Jeg havde lavet al maden i løbet af ugen (og Michael cyklede frem og tilbage til min mor med natmads-pizzaer til fryseren, for vi havde hverken bil eller fryser på det tidspunkt 8D)
Vi havde planlagt menuen, så den kunne stå på køl fra fredag i hytten og så havde jeg to veninder til at hjælpe med at varme maden op og sætte den på tag-selv bordet efter kirken, så jeg ikke skulle fise rundt i brudekjole med mad.
Vi blev færdige i hytten kl. 1.30 fredag nat og så kørte Michael hjem og sov hos sine forældre og jeg tog hjem til vores lejlighed.

På selve dagen havde jeg også to veninder til at hjælpe mig. Den ene satte mit hår og den anden (min bedste veninde gennem... 28 år(!!)) hjalp mig i tøjet og stod for almen moralsk opbakning og kirkekørsel og brudepars transport efter vielsen, for min far meldte sgu afbud med grum migræne, hvilket forøvrigt også resulterede i, at jeg gik alene op ad kirkegulvet. Hvad skal du i grunden, nu din far heller ikke deltager i fysisk forstand?

Øøh, gad vide, om du kan bruge noget som helst af denne historie, som affødte så mange sidehistorier til noget? Ellers må du endelige spørge om noget mere konkret, for jeg er planlægnings-over-stormester 8D
Men et generelt råd må være: få så meget som over hovedet muligt overstået inden bryllupsdagen og Gestapo skemalæg dagen med nøjagtige tidspunkter for hvornår mad skal i og ud ad ovn osv. for ellers kollapser du af hysterisk stress før festen!!
Og få din veninde til at foretage sig intet andet end at passe Tif, så du kun skal tænke på dine egne gøremål!

Forresten: Skide flotte invitationer, du har lavet (L) Og så så jeg lige, at du har lagt kjolen ind!! Ååh, jeg vil så gerne se den!!!

Knus fra Birgitte

nej den er sgu ikke lagt ind endnu du...men som jeg skrev skal der lige kontroltrusser til! for maven buler bare voldsomt ud!
nej kjolen var brattet op om mit liv, for jeg kunne sejle i den!

Anmeld

29. juni 2008

Loggidut

og hov BM ja min far er her jo ikke...ihvertfald ikke fysisk!
Så jeg sagde til mine svigerforældre for lang tid siden, at vi lige så godt kunne blive gift på rådhuset, da min far ikke var her til at følge mig!
Så knaldede svigerfar hånden i bordet og sagde det var noget pjat, så lang tid han var der!

Så svigerfar tager mig under armen og følger mig!

Det burde nok være min bror, men nu fik svigerfar tjansen, og jeg elsker ham for at ville!

Anmeld

29. juni 2008

Nadi

Ja jeg ville også få en til at passe Tif, så ville jeg få en til at komme og hjælpe med maden inden og efter vigelsen...

Det er jo det man skal have en bryllupsarrangør til (MIG, vil helt vildt gerne være festarrangør, men nu tager jeg lige sygeplejeruddannelsen først).

Held og lykke med det hele. Og fordi jeg stadig og altid har haft ammehjerne så vil jeg gerne vide hva dato det nu lige er :$

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.