altså jeg har lige været det samme igennem, så her får du min dag!
Vi lejede en ferie koloni, som vi gjorde i stand fredag aften. Jeg tog hjem til mine forældre og sov, og Andreas sov hos sin kammerart/bedstmann! Jeg havde to veninder sovende hos mig hos mine forældre! Vi stod op, og kl. 8.30 afleverede jeg tøserne hos barnepigen (de var med i kirken men ikke til festen) jeg var glad for at jeg afleverede dem, for så nåede de ikke at mærke at jeg var en lille smule rundforvirret osv. Kl. 11 skulle jeg til frisør, hos frisøren sammen med mine veninder. det var rigtig hyggeligt vi drak champagne spise jordbær, og havde også smurt en klapsammen. der var vi i 3 timer fik sat hår og lagt makeup, fik tøj på og 13.45 kom min far og hentede mig, og vi kørte til kirken, ja også kørte det hele af sig selv!
jeg havde lavet huske sedler osv. til dem der var på feststedet, så de vidste lige præcis hvad de skulle gøre - så det skulle jeg ikke tænke på!
Når nu mine tøser kun skulle være med i kirken, så er er jeg rigtig glad for at de blev afleveret, og barnepigen sørgede for at klæde dem på, og alt så de blev bragt og hentet i kriken (dvs barnepigen var med i kirken, så hvis der var nogen der skulle ud, ja så var det hende der gik ud, og ikke min mor!)
Ja jeg tror det var det hele!
Men hvis jeg var dig, ville jeg tage hen til frisøren, så kommer du også lidt væk, og Tif ser dig ikke være en smule rundforvirret, hvilket godt kan påvirke i den negatinve retning
Knus Siber, der har flere gode råd at give!:D
Anmeld