Arrg mand - for aktive supermoms

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juni 2008

Helle30

Jeg har nu opgivet at læse alle de tråde igennem, som er startet efter mandag. Vil bare lige fortælle, at vi har haft en super uge, hvor vi har hygget 4 dage i et feriecenter (Weissenheuser strand) i nordtyskland og derefter fået besøgt meget af Niels' familie i Jylland - og nu er vi endelig hjemme igen. Jeg har helt seriøst savnet jer for viiildt, men har holdt mig fra internetstationer mv. for at manden også skulle føle sig lidt afholdt(L). Det var lidt som Lalandia - bare noget større. Vi har pjasket i vandland, på vandcykler, gået ture, været i akvarium, spist pizza (også Sofie) kørt på el-gokarts og set og kælet med en masse dyr i "kæle zoo". Det var super skønt. Nu er jeg tilbage og går og spekulerer over, hvordan jeg skal "flashe nyheden": Jeg går på barsel igen til oktober overfor min chef... Pyhh. Min samvittighed burde ikke være sortere end en bankassistents, men alligevel forbereder jeg en tale??? Er sååå glad for at være tilbage hos jer! - Men jeg oorker altså ikke at læse og svare alle indlæg (kun på en uge8() Kæmpeknus - Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2008

ivfmarie

Hej søte Hellepigen

Dejligt at I har haft en nice ferie - den lyder misundelsesværdig.
Jeg ved godt lige hvor du har det med antallet af indlæg - og jeg har endda bare været væk i weekenden...

Nå, men vi må jo bare op på hesten igen i morgen.

Knus og velkommen hjem

Anmeld

29. juni 2008

ka li ja

hej søde velkommen hjem!!
er du en haj til tysk siden dt var der turen gik til, eller snakker de dansk?? det lyder da nemlig super.
vi skal også i sommerhus lige om snart, og der håber jeg nu de har internet!! for den bærbare kommer sgu med...jeg kan vel for fanden da ikke underholde mortens familie i en hel uge!!! og så kommer der tour! det skal alle mænnerne vel se.. bvvvaaadddr.
så skal mit legetøj vel også med;)
altså hvis der har været voldsomt aktivt her inde, og jeg ikke lige har fulgt med, så må jeg altså tilstå, at jeg læser IKKE hvad der er skrevet!! jeg læser det jeg lige kan nå som står i starten. så jeg går glip af en del... meeeen sådan må det bare være;)

Anmeld

30. juni 2008

Helle30

Kalaha! Jeg taler tysk ja, men det var nu ikke det, der var årsagen til vores valg af feriested. Vi ville ikke køre for langt, og det skulle være et sted, hvor der var noget for Sofie - med den alder hun nu har. Desuden ville vi jo gerne have Nixon med, og det var muligt mod en ekstrabetaling på 7 euro pr. overnatning.
Det er dog en fordel at kunne tale tysk, for personalet på stedet taler ikke dansk, og de taler kun modvilligt en anelse temmeligt dårligt engelsk.

- Helle

Anmeld

30. juni 2008

ka li ja

Helle30 skriver:

Kalaha! Jeg taler tysk ja, men det var nu ikke det, der var årsagen til vores valg af feriested. Vi ville ikke køre for langt, og det skulle være et sted, hvor der var noget for Sofie - med den alder hun nu har. Desuden ville vi jo gerne have Nixon med, og det var muligt mod en ekstrabetaling på 7 euro pr. overnatning.
Det er dog en fordel at kunne tale tysk, for personalet på stedet taler ikke dansk, og de taler kun modvilligt en anelse temmeligt dårligt engelsk.

- Helle

aarrrrgh øv, jeg taler OVERHOVEDET ikke tysk..... så der ville vi nok være lidt på afveje.. det var ellers en skam!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.