AJ FOR ET ÅNDSVAGT INDLÆG! MEN...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. juni 2008

Loggidut

Tif er lige kommet op i kravlestilling, og har stået lidt og vugget...det er bare så stort, for hun har ikke gidet en skid...så jubiiii...det går fremad...langsomt men sikkert!

ha ha, og i andres børn både kravler og går...lol.... så totalt latterligt indlæg, men blev sgu bare så glad (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2008

Hyner

Gu er det ej for et åndsvagt indlæg.... Det er da super folt af lille tiff:P Emma har da kun kravlet i en måneds tid, så jeg ser også misundeligt til når de andre skriver at deres bebser GÅR8( Men superskønt er det da med tiff;).... Men hov!!! Når hun først er på farten, bliver hun ikke til at stoppe igen husk det:'( Krams(H) Henriette

Anmeld

29. juni 2008

Siber

altså søde loggi! Her er Johanna altså også kun lige begyndt at kravle, såååååå...........................

Men super sejt af tif, så nu går det stærkt!

Knus Siber, og kravlende Johanna der nu er over det hele, og til at holde styr på!

Anmeld

29. juni 2008

Loggidut

ja ha, men hun kravler ikke endnu, men hun gør tegn til det!!!

så tak piger!

Anmeld

29. juni 2008

ivfmarie

NEEEEJJJ!!! 8(8(8(

Tif er jo Maltes "lidelsesfælle" - de to eneste ikke-kravlende/gående småbørn på julisiden - og så rejser hun sig lige op i kravlestilling!? Og lige om lidt kravler hun vel sin vej og lader stakkels Malte i stikken på hans flade røv!!

Men faktisk stod Malte lige ret op og ned i et par sekunder helt uden at holde ved noget i dag!

Marie - der ikke hverken kravler eller går nogen steder før det er på hovedet i seng

Anmeld

29. juni 2008

ka li ja

aaarrhhh marie, hva så hvis du skal tisse!!???

Anmeld

29. juni 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

i bukserne - eller på vej i seng! Jeg går simpelthen ikke ét eneste skridt mere i dag - med mindre det bringer mig tættere på min seng!

Anmeld

29. juni 2008

heaven

ka li ja skriver:

hehe, får billeder på nethinden... måske har hun en "kop" med hjem fra arbejde..... ??(?)(?)

Anmeld

29. juni 2008

Muffinmus

Ej Loggi, du skal da have ret til at være pave stolt af lille Tif...det er jo kæmpe fremskridt at hun bevæger sig ud af sit lille dovenskab:P:P
Så var du da bare rigtig glad for det søde. Det er flot gjort TIF-pige!!

Anmeld

29. juni 2008

ivfmarie

heaven skriver:
hehe, får billeder på nethinden... måske har hun en "kop" med hjem fra arbejde..... ??(?)(?)

Haha... men de kopper er jo til noget heeelt andet... :D

Jeg har lige spottet ungernes pusletaske indenfor rækkevidde, så hvis det går helt galt kan jeg vel afprøve om Libero virkelig suger så meget som de lover8(!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.