smillaluna skriver:
Ja hvorfor gør jeg egentlig ikke det
. Godt spørgsmål. Er det noget andre mødre osse gør tror du? Eller er det bare mig der synes at de der hjerteskærende grædeture er helt forfærdelige og næsten ikke kan holde til det??? Er det bare noget man må stå igennem? Det skærer mig i hjertet.
Malou har kolik så kender skam til alle grædeturene hvor de nærmest når derop hvor man ikke kan få dem ned igen. Malou skriger så meget at hun glemmer at trække vejret nogle gange sådan lige kort...
Min sundhedsplejeske sagde jeg skulle prøve med kamillethe (her vil nogle sige man kan udvikle allergi, men det er jo et oldgammelt råd som mange børn har haft gavn af') det virkede dog ikke her hverken med eller uden sukker. Vi har istedet haft held med sukkervand.
Du koger 100 ml op og putter 2 teskeer sukker i... der står 1 på nettet, men to er bedre og virker som på sygehuset når de får taget blodprøver. De må kun få 5 ml når de er så små.. enten med en lille sprøjte eller som jeg gør med at dyppe sutten (så får de slet ikke de 5 tilladte ml men virkningen varer længere herhjemme fordi hun er beskæftiget og frigiver endofiner i maven)
Anmeld