Han bliver derinde foreløbigt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

LinLin

saxi skriver:

Det var da godt..  Ingen bekymring der.. Mon ikke han bliver liggende der indtil han vil ud nu.. (Hvis han da vil ud til den tid, med den fantastiske baby-hule han har sig)

15 dage før termin som sidst, ville være dejligt! Ellers bliver moderen alt for utålmodig og sikkert forfærdelig at være sammen med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Jibbe

Mor til David skriver:

Ja det er dejligt

VUrderer de ham for lille da, siden du skal til vækstscanning?

Han er ikke for lille i forhold til hvor stor jeg er. De skød ham til at veje 2800 gram i søndags, men for 3 uger siden sagde de han vejede mellem 2800 og 3000 gram. Så er han jo slet ikke vokset. Men han er jo livlig og aktiv så er ikke nervøs og håber da at det er vægten fra i søndags som passer:-)

Anmeld

22. juli 2010

Kvindemin

Mor til David skriver:

Hvor langt er du nu?

Jeg er i uge 31+ og skal ligge på langs til han vil ud. Har voldsom bækkenløsning, problemer med bakterier i blodet, voldsomme plukveer og så har han lagt sig klar. Så det bare øv

Anmeld

22. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mor til David skriver:

Efter tjek på Skejby har vi fået at vide at alt ser fint ud - min livmoderhals er ok lang! Han har vendt sig med hovedet nedad og ligger godt puttet ned (står ikke fast endnu ) - så vi håber bare han bliver liggende på den måde og så vil komme ud om en 5 ugers tid Han blev i øvrigt vurderet til omkring 2000 g

Fantastisk

SKØN update. Tillykke søde

Anmeld

22. juli 2010

LinLin

Chritinap skriver:

Jeg er i uge 31+ og skal ligge på langs til han vil ud. Har voldsom bækkenløsning, problemer med bakterier i blodet, voldsomme plukveer og så har han lagt sig klar. Så det bare øv

Ej det lyder da træls Så håber jeg godt nok ikke du går over tid!

Anmeld

22. juli 2010

LinLin

Alexis skriver:

SKØN update. Tillykke søde

Anmeld

22. juli 2010

Kvindemin

Mor til David skriver:

Ej det lyder da træls Så håber jeg godt nok ikke du går over tid!

Det er jeg ikke i tvivl om, at jeg ikke gør Vi håber mere på at han bliver derinde bare lige lidt over en mdr. endnu.

Anmeld

22. juli 2010

LinLin

Chritinap skriver:

Det er jeg ikke i tvivl om, at jeg ikke gør Vi håber mere på at han bliver derinde bare lige lidt over en mdr. endnu.

Ja, lige en 3-4 uger ville i hvert fald være bedst for ham

Anmeld

22. juli 2010

Mettemus

Hov det var da gået helt hen over hovedet på mig, at der var noget i vejen. Men tillykke med at det alligevel ikke var noget - jeg venter med spænding på, at han gør alvor af det om 3-4 uger i stedet!

Knus og kram

Anmeld

22. juli 2010

LinLin

Mettemus skriver:

Hov det var da gået helt hen over hovedet på mig, at der var noget i vejen. Men tillykke med at det alligevel ikke var noget - jeg venter med spænding på, at han gør alvor af det om 3-4 uger i stedet!

Knus og kram

Der var ikke noget "i vejen" som sådan - bare enormt mange plukveer og en livmoderhals der var begyndt at virke blød...

Men det ville jo heldigvis ikke være en katastrofe hvis han kom ud nu, men selvfølgeligt er det bedst han bliver derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.