Han bliver derinde foreløbigt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2010

LinLin

wamse skriver:

Tillykke

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

Kvindemin

Mor til David skriver:

Efter tjek på Skejby har vi fået at vide at alt ser fint ud - min livmoderhals er ok lang! Han har vendt sig med hovedet nedad og ligger godt puttet ned (står ikke fast endnu ) - så vi håber bare han bliver liggende på den måde og så vil komme ud om en 5 ugers tid Han blev i øvrigt vurderet til omkring 2000 g

Fantastisk

Hej søde. Dejligt, men var der noget galt, noget jeg ikke har snaget til mig ?

Anmeld

21. juli 2010

LinLin

Chritinap skriver:

Hej søde. Dejligt, men var der noget galt, noget jeg ikke har snaget til mig ?

Man kan ikke følge med i alt herinde

Jeg har haft rigtigt mange plukkeveer den seneste uge, og natten til i går begyndte de så at gøre ondt; ringede til fødegangen som sendte mig til lægen for at blive tjekket for blærebetændelse. Det var der så ikke noget af heldigvis, men lægen syntes min livmoderhals virkede blød og lidt kort, så han bestilte tid på Skejby i dag til et tjek Men alt så altså fint ud!

Anmeld

21. juli 2010

Kvindemin

Mor til David skriver:

Man kan ikke følge med i alt herinde

Jeg har haft rigtigt mange plukkeveer den seneste uge, og natten til i går begyndte de så at gøre ondt; ringede til fødegangen som sendte mig til lægen for at blive tjekket for blærebetændelse. Det var der så ikke noget af heldigvis, men lægen syntes min livmoderhals virkede blød og lidt kort, så han bestilte tid på Skejby i dag til et tjek Men alt så altså fint ud!

Åh det var godt.
Jeg føler dig jo rimeligt, er selv så tæt på

Anmeld

21. juli 2010

businesstigger

Det var da gode nyheder!

Anmeld

21. juli 2010

LinLin

Chritinap skriver:

Åh det var godt.
Jeg føler dig jo rimeligt, er selv så tæt på

Hvor langt er du nu?

Anmeld

21. juli 2010

LinLin

businesstigger skriver:

Det var da gode nyheder!

Ja det var

Anmeld

21. juli 2010

saxa

Mor til David skriver:

Efter tjek på Skejby har vi fået at vide at alt ser fint ud - min livmoderhals er ok lang! Han har vendt sig med hovedet nedad og ligger godt puttet ned (står ikke fast endnu ) - så vi håber bare han bliver liggende på den måde og så vil komme ud om en 5 ugers tid Han blev i øvrigt vurderet til omkring 2000 g

Fantastisk

Det var da godt..  Ingen bekymring der.. Mon ikke han bliver liggende der indtil han vil ud nu.. (Hvis han da vil ud til den tid, med den fantastiske baby-hule han har sig)

Anmeld

22. juli 2010

Jibbe

Godt at høre at han har tænkt sig at blive derinde og at han har det godt Jeg skal selv til vækstscanning idag og er lidt spændt på hvordan det ser ud

Anmeld

22. juli 2010

LinLin

Jibbe skriver:

Godt at høre at han har tænkt sig at blive derinde og at han har det godt Jeg skal selv til vækstscanning idag og er lidt spændt på hvordan det ser ud

Ja det er dejligt

VUrderer de ham for lille da, siden du skal til vækstscanning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.