Ja nu syntes jeg ikke jeg kan holde hovedet i busken og skjule det mere.
Jeg er trist og ked af det det meste af dagen, har svært ved at få tingene til at fungere pga smerter, og er nået dertil hvor jeg bare ikke orker mere nu.
Jeg kunne i realiteten overlade mand og børn til sig selv, bare for at få ro.
Jeg trænger så inderligt til ro.
Er så træt af den person jeg er lige nu, med smerter, intet liv og de eneste jeg taler med i løbet af dagen er mine børn, dag ud, og dag ind, og så lige lidt familie, eller en pædagog i ny og næ.
Jeg bryder mig ikke om mit spejlbillede, og er hamrende træt af at kunne tude til tv avisen, eller hvilket program de nu lige sender i tv.
Det meste af tiden går her foran computeren, med at surfe, eller spille lidt.
Jeg savner noget seriøst i mit liv, et indhold uden smerter.
Savner at vågne og være i godt humør.
Jeg blev i efteråret behandlet imod depression, og fik det så meget bedre, men nu er jeg tilbage, og nu er jeg jo bare gravid,og havde satset på at bede lægen om de samme piller igen til efter fødslen, da jeg ikke vil udsætte vores barn for noget, men jeg er virkelig nået dertil hvor jeg kunne forlade manden og lade ham have ungerne, jeg vil bare have et liv,finde den glade og udafvendte person jeg faktisk er.
Og have tid, lyst og overskud til mine børn, lave noget sammen med dem uden smerter og nyde dem som jeg burde.
Jeg ser 100 år ældre ud, og ligemeget hvad hjælper det.
Burde måske farve håret mørkt og lade det blive kort, trænger bare drastisk til at der skal ske noget og ved ikke hvor jeg skal tage fat.
Har bare lyst til at ligge i sengen hele dagen, og vente på den næste dag
Håber det hjælper lidt at tømme ud her...
Tak fordi du læste med.
Anmeld