SonyEricsson X10 Mini Pro og SonyEricsson Vivaz Pro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Den almindelige er den uden det udskydelige tastatur...

Ja, smartphones bruger meget strøm!

Fedt, at den er god på nettet. Min største "bekymring" ang. tlf'en er at skærmen bliver for lille, men det lader ikke til at være et problem?

Det kommer an på hvad man anser for at være problematisk... jeg kan sagtens leve med det og facebook er jo integreret i den... så det er rigtig fint... Man kan dog ikke alt på mobilen på facebook som man kan på computeren..

Og ja så har jeg den "almindelige"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Becks

Zette skriver:

Det kommer an på hvad man anser for at være problematisk... jeg kan sagtens leve med det og facebook er jo integreret i den... så det er rigtig fint... Man kan dog ikke alt på mobilen på facebook som man kan på computeren..

Og ja så har jeg den "almindelige"

Hej søde..

Ved godt det lige er et gammel indlæg, men har du stadig problemer med strømmen på din x10?

Anmeld

13. august 2010

smokin

Tutter skriver:

Hej søde..

Ved godt det lige er et gammel indlæg, men har du stadig problemer med strømmen på din x10?

ja jeg har afleveret min tlf tilbage til 3.

Anmeld

13. august 2010

Becks

Zette skriver:

ja jeg har afleveret min tlf tilbage til 3.

Havde du installeret den der grønne mand der hedder Task killer? Den lukker nemlig alle programmer, som bruger strøm når man ikke selv bruger dem..

Anmeld

13. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tutter skriver:

Havde du installeret den der grønne mand der hedder Task killer? Den lukker nemlig alle programmer, som bruger strøm når man ikke selv bruger dem..

Følger lige med her... Hvad er det for et program ? Min xperia er nemlig også glad for at sluge strøm... 

Anmeld

13. august 2010

Becks

Alexis skriver:

Følger lige med her... Hvad er det for et program ? Min xperia er nemlig også glad for at sluge strøm... 

Du går ind i menuen, trykker på marked, trykker på apps,  alle programmer, og på advanced Task killer og downloader den.. Så kan du lægge den ud på dit skrivebord bagefter.. Og når du trykker på den, vil der være  grønne flueben i nogle emner, du kan så trykke på den der hedder "kill selected apps" og går ud af menuen igen.. Hvis du gør dette nogle gange om dagen, lukker den alle de programmer ned, som du har været i.. Det sparer strøm..

Anmeld

13. august 2010

smokin

Tutter skriver:

Du går ind i menuen, trykker på marked, trykker på apps,  alle programmer, og på advanced Task killer og downloader den.. Så kan du lægge den ud på dit skrivebord bagefter.. Og når du trykker på den, vil der være  grønne flueben i nogle emner, du kan så trykke på den der hedder "kill selected apps" og går ud af menuen igen.. Hvis du gør dette nogle gange om dagen, lukker den alle de programmer ned, som du har været i.. Det sparer strøm..

Altså det gjorde jeg ikke, men der var også rigtig mange andre problemer med den, så jeg gætter på at jeg fik en mandagsmodel. Min begrundelse for at returnere købet var at der ikke var dækning hvor jeg bor, så når jeg var hjemme kunne man ikke ringe til mig og smser kom frem i "klumper"... altså pludselig kom der 4 smser.

Så er det ikke sjovt når man bruger 80% af sin tid herhjemme med en lille trut på barsel...

Anmeld

13. august 2010

Becks

Zette skriver:

Altså det gjorde jeg ikke, men der var også rigtig mange andre problemer med den, så jeg gætter på at jeg fik en mandagsmodel. Min begrundelse for at returnere købet var at der ikke var dækning hvor jeg bor, så når jeg var hjemme kunne man ikke ringe til mig og smser kom frem i "klumper"... altså pludselig kom der 4 smser.

Så er det ikke sjovt når man bruger 80% af sin tid herhjemme med en lille trut på barsel...

Nej det kan jeg godt forstå :-(

Anmeld

13. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tutter skriver:

Det vil jeg prøve. Lyder ganske smart! Tusind tak 

Anmeld

13. august 2010

smokin

Så nu har jeg bare min gamle nokia 6600 fold.. det ved man squ hvad er

Tutter skriver:

Nej det kan jeg godt forstå :-(

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.