SonyEricsson X10 Mini Pro og SonyEricsson Vivaz Pro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.969 visninger
29 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

Ranarupta

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Nadia&Daniel

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiax10minipro?cc=dk&lc=da

Min svigerinde har købt denne model - der er ikke gået 14 dage endnu, og hun er allrede træt af den. Plus der er nogle fejl i modellen, så de først kan lave om nogle mrd. pga de skal lige have det tektiske (stave) på plads.. Og de vil ikke tage den retur - selvom hun skal vente mdr. på dette.

Anmeld

20. juli 2010

Ranarupta

Nadia&Daniel skriver:

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiax10minipro?cc=dk&lc=da

Min svigerinde har købt denne model - der er ikke gået 14 dage endnu, og hun er allrede træt af den. Plus der er nogle fejl i modellen, så de først kan lave om nogle mrd. pga de skal lige have det tektiske (stave) på plads.. Og de vil ikke tage den retur - selvom hun skal vente mdr. på dette.

Arhmen, det er da irriterende! 

Øv altså, hvor surt for hende...

Anmeld

20. juli 2010

Nadia&Daniel

Ranarupta skriver:

Arhmen, det er da irriterende! 

Øv altså, hvor surt for hende...

Det er åbenbart en opdatering som ikke helt er på plads endnu (dette fortæller de jo bare ikke lige i butikken. når man køber den)

Anmeld

20. juli 2010

Ranarupta

Nadia&Daniel skriver:

Det er åbenbart en opdatering som ikke helt er på plads endnu (dette fortæller de jo bare ikke lige i butikken. når man køber den)

Nej, det sælger jo ikke...

Anmeld

20. juli 2010

Thildesmor

Jeg har x10 mini, super fin telefon, og ganske smart, men jeg er bare SÅ fumelfingret til det touch.. og jeg ved ikke hvorfor jeg bestilte den, for har haft 2-3 andre med touch og absolut samme problem hver gang jeg mangler taster..

men en uge gammel idag og er sat til salg og igen igen igen går jeg tilbage til min nokia 6700, for den har nemlig taster

Anmeld

20. juli 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Vivaz kan ikke anbefales, med mindre man vil have Nokia-software i en Sony telefon. Jeg blev enormt skuffet.

Anmeld

20. juli 2010

Ranarupta

Thildesmor skriver:

Jeg har x10 mini, super fin telefon, og ganske smart, men jeg er bare SÅ fumelfingret til det touch.. og jeg ved ikke hvorfor jeg bestilte den, for har haft 2-3 andre med touch og absolut samme problem hver gang jeg mangler taster..

men en uge gammel idag og er sat til salg og igen igen igen går jeg tilbage til min nokia 6700, for den har nemlig taster

Ja, skærmen er jo heller ikke så stor... Men er det den almindelige eller pro'en, du har?

Anmeld

20. juli 2010

Ranarupta

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Vivaz kan ikke anbefales, med mindre man vil have Nokia-software i en Sony telefon. Jeg blev enormt skuffet.

Øv! Tak!

Anmeld

20. juli 2010

Thildesmor

Ranarupta skriver:

Ja, skærmen er jo heller ikke så stor... Men er det den almindelige eller pro'en, du har?

det er den almindelige, åhh jamen jeg synes nu det er smart at skærmen ikke er større, det er mere generelt at det touch ikke fungerer for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.