Hvordan vil du have køb og salg debatten delt op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

slettet_7530

Derudover skulle

Baby legetøj

udstyr

barnevogne

leg og fritid

Legetøj

sikkerhedsudstyr

og slynger slåes sammen til 1 der hedder Diverse børn og baby

Møbler og Andet skulle slåes sammen til Diverse altså ting der ikke er til børn  eller for børn

det ville gøre det hele meget nemmere også for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

mariamiss6

albertesmor skriver:

Det tror jeg så er  fordi din ligger lige på skillegrænsen til de 2 størrelser hvor kategorierne ville blive delt op, men som mor til en lille nyfødt er det jo lige så urelevant at skulle lede i en kategori der hedder pige elelr dreng hvor min erfaring siger mig at der er mest til større børn.

Man kunne også sige, at alle gjorde det mest logiske, hvis nu kategorierne for eftertiden bliver sådan altså.... At når der er delt op pige/dreng, så skriver man størrelser i overskriften...

For eksempel 74-104 hvis det er sådan det er... eller kun 74 eller hvad man nu synes...

på den måde går det altså meget hurtigere for folk at "se" hvad posten indeholder i stedet for at man død og pine skal klikke sig ind og ud af samtlige tråde der oprettes

Anmeld

20. juli 2010

slettet_7530

mariamiss6 skriver:

Man kunne også sige, at alle gjorde det mest logiske, hvis nu kategorierne for eftertiden bliver sådan altså.... At når der er delt op pige/dreng, så skriver man størrelser i overskriften...

For eksempel 74-104 hvis det er sådan det er... eller kun 74 eller hvad man nu synes...

på den måde går det altså meget hurtigere for folk at "se" hvad posten indeholder i stedet for at man død og pine skal klikke sig ind og ud af samtlige tråde der oprettes

Ja det kunne man også og hvis køb og salg bliver meget større kunne Hnerik overveje at dele op på den måde jeg forslår.

Men som sagt færre kategorier gør også mit arbejde meget nemmere.

Anmeld

20. juli 2010

mariamiss6

albertesmor skriver:

Derudover skulle

Baby legetøj

udstyr

barnevogne

leg og fritid

Legetøj

sikkerhedsudstyr

og slynger slåes sammen til 1 der hedder Diverse børn og baby

Møbler og Andet skulle slåes sammen til Diverse altså ting der ikke er til børn  eller for børn

det ville gøre det hele meget nemmere også for mig

Jeg synes faktisk at det er meget smart, at barnevogne/klapvogne er en kategori for sig.... og så resten af babyudstyret er 1 kategori.

Og så legetøj for sig selv... Så er spørgsmålet vel egentlig om inde legetøj, skal høre sammen med ting som cykler, sandkasser, små motorcykler og hvad ved jeg der er hovedsageligt til uden dørs....

Møbler kunne man også dele op i en voksen og en børne kategori. så man ikke skal igennem en milliard tv borde, stuereoler og spiseborde, før man finder tegnebordet og de søde små stole til prinsessen

Anmeld

20. juli 2010

slettet_7530

Jeg synes faktisk at det er meget smart, at barnevogne/klapvogne er en kategori for sig.... og så resten af babyudstyret er 1 kategori.

Og så legetøj for sig selv... Så er spørgsmålet vel egentlig om inde legetøj, skal høre sammen med ting som cykler, sandkasser, små motorcykler og hvad ved jeg der er hovedsageligt til uden dørs....

Møbler kunne man også dele op i en voksen og en børne kategori. så man ikke skal igennem en milliard tv borde, stuereoler og spiseborde, før man finder tegnebordet og de søde små stole til prinsessen

Hvis du klikker ind på de nævnte kategorrier vil du se at der er meget få tråde, derfor mener jeg sagtens at de kan bære de få kategorier jeg nævner.

Er på Danmarks største babyforum også hvor der er over 20.000 brugere og her fungere det upåklageligt så burde det også kunne her

Anmeld

20. juli 2010

mariamiss6

albertesmor skriver:

Hvis du klikker ind på de nævnte kategorrier vil du se at der er meget få tråde, derfor mener jeg sagtens at de kan bære de få kategorier jeg nævner.

Er på Danmarks største babyforum også hvor der er over 20.000 brugere og her fungere det upåklageligt så burde det også kunne her

Ja ja men nu er vi jo ikke det der andet forum, som jeg ikke ved hvad er for et

Henrik bestemmer. Stik ham dit fuldendte og totalt gennemtænkte forslag i en PB, så er jeg helt sikker på han vil tænke over det

Endnu har jeg faktisk kun kigget rigtigt på tøjafdelingen, og har derfor ikke fået gennemtænkt resten af køb og salg markedet her på baby... Derfor er det lidt svært for mig at udtale mig om hvordan resten måske hang bedst sammen.... Men vi er enige om, at det for det meste er lidt for rodet....

Anmeld

20. juli 2010

mariamiss6

21. juli 2010

Diana...

Jeg har stem at jeg er lige glad da jeg ikke bruger den. Men super hvis den kan blive bedre for jer der gør!

Anmeld

21. juli 2010

JustAnotherName

albertesmor skriver:

Det tror jeg så er  fordi din ligger lige på skillegrænsen til de 2 størrelser hvor kategorierne ville blive delt op, men som mor til en lille nyfødt er det jo lige så urelevant at skulle lede i en kategori der hedder pige elelr dreng hvor min erfaring siger mig at der er mest til større børn.

Jeg er ikke enig.

Forskellen ligger ligeså meget i fordelingen af kønnet, mere end kun det med tøj-størrelserne.
Du foreslår at lave en "pærevælling" i str. 50-80 - Til både dreng, pige og neutralt for 0 til 1-1½ årige.

Hvis kategorierne er opdelt udfra køn - DRENG og PIGE, så er der nok alligevel meget (mere) som er relevant....

Selvom mine piger bruger én tøj-størrelse, så lurer jeg da også tøj til tiden der kommer ...altså tøj i lidt større størrelser osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.