Hvordan vil du have køb og salg debatten delt op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

ekzunz

mariamiss6 skriver:

Katvig - jeg tror du har ret..... og dengang synes jeg også den var allerhøjest overflødig....

De klategorier findes jo i forvejen søde Znuske afstemningen her, er kun rettet på tøjet, fordi jeg synes det er det mest forvirrende

Nåååå - troede lige du ville revolutionere hele salgssektionen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

B&J

mariamiss6 skriver:

Der er allerede flere kategorier med baby udstyr....

Jeg mener de hedder:

baby udstyr
barnevogne
baby legetøj
leg og fritid
legetøj
sikkerhedsudstyr
slynger m.m.

derfor er denne afstemning kun rettet mod tøjet, som jo oftest dukker op i salgs kategorierne

uhhh okay hihihihiih ja så er jeg også opsat på den med tøjet

Anmeld

20. juli 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Nåååå - troede lige du ville revolutionere hele salgssektionen

Haha, nej (det kan jeg gør senere lige nu indeholder min hjerne kun tøj men schyyyy vi siger det ikke til Henrik )

Anmeld

20. juli 2010

mariamiss6

Årh vi er så mange online... var der ikke flere der kunne tænke sig at stemme?

Anmeld

20. juli 2010

Mor-til-asta-09

mariamiss6 skriver:

Jeg har lige siddet og luret i køb og salg. Og jeg må sige, at hvi sman leder efter noget bestemt, så synes jeg simpelthen der er for mange sider at rode igennem, i en debat, hvor meget af det slet ikke hører til det man måske mangler....

Jeg synes for eksempel, at det er overflødigt at have en kategori der hedder mærketøj, efter som at alle jo alligevel skriver hvad mærke tøjet er, når man sælger det...

Og så synes jeg tøj til store og små, er en alt for bred kategori....

Jeg har skrevet til Henrik, men har ikke fået svar endnu, fordi jeg lige nu har skrevet det til ham...

Men jeg tænkte at jeg alligevel ville prøve at oprette en afstemning, og se hvad folk mest hælder til

(og så krydser jeg fingre for at jeg ikke kommer i unåde nogen steder )

MIT forslag til køb og salg, når det kommer til tøjafdelinger er:

dreng
pige
ventetøj/ammetøj
voksen tøj (evt. delt i 2, herre og dame)

Og så ikke mere. Jeg tror at det på den måde er lettere at gennemse alle de annoncer der kunne have interesse. Frem for at man sidder i stort og småt, og leder efter dametøj - som jeg lige gjorde.

Jeg har selv stemt nummer 3: Dreng, pige, ventetøj/ammetøj, mand, dame.

Kan kun give dig ret.. har stemt det samme som dig.. må gerne være lidt mere overskueligt

Anmeld

20. juli 2010

mariamiss6

forældre-til-Asta skriver:

Kan kun give dig ret.. har stemt det samme som dig.. må gerne være lidt mere overskueligt

topdollar

Anmeld

20. juli 2010

slettet_7530

Der er flere modeller jeg synes om

1 kunne være

Babytøj optil str 80 blandet pige dreng

Pigetøj 80+   (her hører sko selvfølgelig også under)

Drengetøj 80+  (same same)

Ventetøj

Voksentøj   Dame/mand og sko

Derudover kunne der være 1 kategori der hedder Diverse Baby og børn hvor legetøj, udstyr og alle de andre ting til babyer og børn kunne høre ind under.

og en der hedder diverse voksne og bolig hvor alt andet bliver smidt ind.

Synes der er alt for mange grupper og har fra start synes at mærketøj/katvig var overflødigt

Anmeld

20. juli 2010

JustAnotherName

Ja, det kunne være forenklende og nemt, hvis man bare kunne gå under "PIGE TØJ", og så lede dér....

F.eks. er jeg mor til 2 små piger, så alt hvad der er til drenge, er ikke så interessant for mig, egentlig! Og som det er nu, der er det en pærevælding af "Tøj til mor" - "Ventetøj" - "neutralt tøj til baby" - "dreng" og "pige" - Og i et stort spekter af størrelser også, som man skal zappe rundt i, for at finde det rellevante.

Jeg stemmer helt klart også for, at der kommer lidt mere fordeling i tøj salgs-kategorierne 

Anmeld

20. juli 2010

JustAnotherName

albertesmor skriver:

Der er flere modeller jeg synes om

1 kunne være

Babytøj optil str 80 blandet pige dreng

Pigetøj 80+   (her hører sko selvfølgelig også under)

Drengetøj 80+  (same same)

Ventetøj

Voksentøj   Dame/mand og sko

Derudover kunne der være 1 kategori der hedder Diverse Baby og børn hvor legetøj, udstyr og alle de andre ting til babyer og børn kunne høre ind under.

og en der hedder diverse voksne og bolig hvor alt andet bliver smidt ind.

Synes der er alt for mange grupper og har fra start synes at mærketøj/katvig var overflødigt

Min datter på 14 måneder bruger stadig str. 74

Jeg syntes det er træls, at skulle lede og sortere i længere tid, for at finde tøj, som først om fremmest har rette størrelse, og dernæst er beregnet til piger.

Så for mig, giver det meget mere mening, at det bare er delt op i

DRENG
PIGE

Uanset om det er under eller over str. 80

Anmeld

20. juli 2010

slettet_7530

JustAnotherName skriver:

Min datter på 14 måneder bruger stadig str. 74

Jeg syntes det er træls, at skulle lede og sortere i længere tid, for at finde tøj, som først om fremmest har rette størrelse, og dernæst er beregnet til piger.

Så for mig, giver det meget mere mening, at det bare er delt op i

DRENG
PIGE

Uanset om det er under eller over str. 80

Det tror jeg så er  fordi din ligger lige på skillegrænsen til de 2 størrelser hvor kategorierne ville blive delt op, men som mor til en lille nyfødt er det jo lige så urelevant at skulle lede i en kategori der hedder pige elelr dreng hvor min erfaring siger mig at der er mest til større børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.