nu er jeg klar kan jeg mærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

Svei

moniquesmor skriver:

ej helst ikke er begyndt af gå hos min læge til en måndelig vejening. også vil hun hjælpe mig med noget kostplan

Perfekt... og sæt dig evt det mål at du hver eneste dag SKAL røre dig i en time...det kan være en gåtur, cykle, løbe...bare kroppen kommer i gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

moniquesmor

Eva. skriver:

Perfekt... og sæt dig evt det mål at du hver eneste dag SKAL røre dig i en time...det kan være en gåtur, cykle, løbe...bare kroppen kommer i gang...

mange tak for det.. håber på af flyttet ind for 3mdr.. så kommer jeg tætter på svømmehaler og motioncenter

Anmeld

20. juli 2010

Svei

moniquesmor skriver:

mange tak for det.. håber på af flyttet ind for 3mdr.. så kommer jeg tætter på svømmehaler og motioncenter

Men der er ingen undskyldning for ikke at gøre det nu og her og du må endelig ikek udsætte det....bare ud og gå...jeg løber kun for tiden og det er nok og kan gøres alle steder...så bare ud med dig.. Hvor skal du flytte hen...? nykøbing?

Anmeld

20. juli 2010

moniquesmor

Eva. skriver:

Men der er ingen undskyldning for ikke at gøre det nu og her og du må endelig ikek udsætte det....bare ud og gå...jeg løber kun for tiden og det er nok og kan gøres alle steder...så bare ud med dig.. Hvor skal du flytte hen...? nykøbing?

nej nakskov eller maribo. nej jeg cykel næsten hver dag nu

Anmeld

20. juli 2010

Halbschön

Super skønt! Jeg er også lige startet.. Med en størrelse der siger :

173høj og 115kg... Jeg har smidt de første 5 nu... Så det går den rigtige vej...

Jeg skrev en mail til min læge igår omkring vejning og henvisning til diætist.. Hvis man får en henvisning, kan man nemlig få rabat gennem DANMARK! Så det overvejer jeg meget..

Anmeld

20. juli 2010

Svei

moniquesmor skriver:

nej nakskov eller maribo. nej jeg cykel næsten hver dag nu

Det er også en super måde...ok, du vil blive heeeeeelt dernede...

Anmeld

20. juli 2010

moniquesmor

Eva. skriver:

Det er også en super måde...ok, du vil blive heeeeeelt dernede...

jaah elsker det rolig område.. jeg er selv opvokse på nørrebro så jeg kan godt li det her

Anmeld

20. juli 2010

Svei

moniquesmor skriver:

jaah elsker det rolig område.. jeg er selv opvokse på nørrebro så jeg kan godt li det her

Ok...ved heller ikke om det som sådan er stedet....synes bare folk dernede er MEGET fra Lolland.. men det behøver jo ikek være negativt...

Anmeld

20. juli 2010

moniquesmor

Eva. skriver:

Ok...ved heller ikke om det som sådan er stedet....synes bare folk dernede er MEGET fra Lolland.. men det behøver jo ikek være negativt...

måsk det er jo en helt anden måde de er ind folk fra jylland hvor jeg også har boet og synes det fedt der er så meget forskel

Anmeld

20. juli 2010

luckas-mor

moniquesmor skriver:

heey tøser og mænd hvis der nogen af jer..

jeg er en pige på 23 år og 159 høj(lille) og har en vægt på 115kg nu er jeg komme over dvs dep og søvnløse nættet og hvad der ellers har hvad inde for de sidste år. ikke af det er en undskyldning..

men jeg har brug for hjælp og en masse dejlig råd fra jer skønne mennesker her ind..

opskrifter og hvordan i har gjort alt hvad i har lyst til af dele..

kunne også godt tænke hvis der var nogen fra lolland eller om ejen der måsk ville mødes et par gange om månde til noget gå tur og sund mad med vores børn

mvh michelle som takker mange gange på forhånd 

jamen jeg er fra lolland og ku godt bruge en ''motion''s kammerat hehh jeg er mer en selvskabs motionist og mangler stadig 20 kg før jeg er hvor jeg skal være--_(:

hvis det havde interesse altså?

kram natascha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.