nu er jeg klar kan jeg mærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

moniquesmor

heey tøser og mænd hvis der nogen af jer..

jeg er en pige på 23 år og 159 høj(lille) og har en vægt på 115kg nu er jeg komme over dvs dep og søvnløse nættet og hvad der ellers har hvad inde for de sidste år. ikke af det er en undskyldning..

men jeg har brug for hjælp og en masse dejlig råd fra jer skønne mennesker her ind..

opskrifter og hvordan i har gjort alt hvad i har lyst til af dele..

kunne også godt tænke hvis der var nogen fra lolland eller om ejen der måsk ville mødes et par gange om månde til noget gå tur og sund mad med vores børn

mvh michelle som takker mange gange på forhånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Snefnug1984

Hvor er det skønt at høre, at du er blevet motiveret til at tabe dig

Mine råd er at melde dig ind i fx. madlog.dk, eller købe bogen "spis maven flad". Ønsker du et kick start på dit vægttab, kan du forsøge dig med Sea Salt kur the (tror bare den hedder grøn te i dag). Den kan købes i matas. Min veninde havde rigtig meget glæde af den

Men ellers kender du jo nok de gode råd - masser af grønt, ikke så meget kød, vand, motion - både fysisk og mentalt (her vil jeg jo KLART anbefale yoga), masser af det sunde fedt fra nødder, avocado, olivenolie osv.

Anmeld

20. juli 2010

moniquesmor

JordbærBlomst skriver:

Hvor er det skønt at høre, at du er blevet motiveret til at tabe dig

Mine råd er at melde dig ind i fx. madlog.dk, eller købe bogen "spis maven flad". Ønsker du et kick start på dit vægttab, kan du forsøge dig med Sea Salt kur the (tror bare den hedder grøn te i dag). Den kan købes i matas. Min veninde havde rigtig meget glæde af den

tak skal du have.. altid dejligt med et kick start så man kan se der sker noget..

ved du hvor man kan købe den bog

Anmeld

20. juli 2010

Snefnug1984

moniquesmor skriver:

tak skal du have.. altid dejligt med et kick start så man kan se der sker noget..

ved du hvor man kan købe den bog

Du kan købe den over alt, på nette og i butikkerne. Næste nr. af Q har artikkel om netop det at spise maven flad

Anmeld

20. juli 2010

moniquesmor

JordbærBlomst skriver:

Du kan købe den over alt, på nette og i butikkerne. Næste nr. af Q har artikkel om netop det at spise maven flad

okay tak skal du have

Anmeld

20. juli 2010

<3

Tror du bare skal lægge dine dårlige vaner om

1. drop ALT usundt chokolade, chips, slik, sodavand og erstat det med juice, meloner, frugtsalat med lidt flødeskum mm så kan du altid i næste omgang fjerne det usunde af det.

2. Spis en portion mad og husk husk husk de 600gr frugt og grønt. Et æble alene er ca. 100-150gr.

God vind!

Anmeld

20. juli 2010

ekzunz

Jeg har også haft tabt mig før, og skal nu til det igen. Jeg skal af med ca. 20 kg. Jeg er ikke så god til at variere min kost, det skal bare være nemt.

Min måde er bl.a. at huske at spise morgenmad (er jeg ikke så god til) - jeg plejer at spise et rundtenom rugbrød med slankeost. I weekenderne bager jeg nogle boller som er blevet godkendt af diæstisten hos Slankedoktor.dk - også med slankeost og rød peber.

Til frokost er det også 1 - 1,5 rugbrød med magert pålæg og en masse grønt ovenpå - fx. snack-peber.

Til aften skal jeg sørge for at spise noget som ligger tæt op af hvad de andre spiser, ellers bliver det for besværligt og jeg spiser usundt. Det er fx. det kød som  bliver serveret, men med salat eller råkost til. Når vi får pasta/kødsauce bliver de fleste af de grove pastaer skiftet ud med grøntsager (en blandet pose fra netto)

Og så spiser jeg en del frugt, lidt mandler og mit søde indslag er så Pepsi Max.

Det er egentligt ret let synes jeg - at finde ud af hvad man skal spise, det sværeste for mig er at få tid til motion samt at lade være med at snacke foran fjernsynet.

Jeg håber det virker for mig nu, for vægten har aldrig været så høj som nu, og jeg håber at du også finder lige det der virker for dig

Anmeld

20. juli 2010

Svei

Rigtig meget held og lykke med det og jeg tror også det er en god idé at søge lidt hjælp i form af feks madlog, vægtvogtere eller andet....og se det ikke som et vægttab men hele dit liv som skal ændres for altid, hvis ikke du vil være tyk igen altså..

Anmeld

20. juli 2010

N&J

Jeg bor godt nok for langt væk, men hvis du har lyst har jeg også brug for en partner i crime til at holde mig igang, jeg er også fri for alle de dårlige undskyldninger og ved godt hvad mit problem er (sukker og for store portioner) så jeg har lagt den plan for mig at jeg spiser moderate mængder af maden og så spiser frugt, grønt og knækbrød til mellemmåltiderne. Dertil vil jeg gerne lave noget fysisk 3 gange om ugen (har nogle dvd'er, som er det, det kan blive til når man er enlig med et barn, så pilates, mavedans og zumba, så jeg variere det en smule) Jeg vil gerne tabe mig tyve kg, vejer ca. 90 kg nu, men vil hellere gøre det langsomt, så mine vaner ændres også for min datters skyld. Så vi indfører den ugentlig "syndedag", så vi stadig kan hygge og hun lærer at få et fornuftigt forhold til det.. og jeg også gør...

Knuz fra Jane

Anmeld

20. juli 2010

moniquesmor

Eva. skriver:

Rigtig meget held og lykke med det og jeg tror også det er en god idé at søge lidt hjælp i form af feks madlog, vægtvogtere eller andet....og se det ikke som et vægttab men hele dit liv som skal ændres for altid, hvis ikke du vil være tyk igen altså..

ej helst ikke er begyndt af gå hos min læge til en måndelig vejening. også vil hun hjælpe mig med noget kostplan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.