Baby.dk møde i København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

Lady Marion <3

Øvs der er jeg på arb . men vil prøve at bytte den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
prettybutterfly skriver:

Det kan vi da sagtens sige efter min mening! Jeg kan dog først svare 100% sikkert om jeg kan efter d. 30 juli!

Hilsen Mona

det er også helt ok Det må være tids nok at vi sætter svarfrist i starten af aug

Hvad skal du starte på?

Anmeld

22. juli 2010

prettybutterfly

Caroline86 skriver:

det er også helt ok Det må være tids nok at vi sætter svarfrist i starten af aug

Hvad skal du starte på?

Regner med Medicin på KBH Uni. Jeg fik en standby plads sidste år, og derefter et tilsagn hvor der står "du er garanteret en plads på studiet med start efter sommerferien 2010", så jeg går da ud fra at jeg  SKAL starte. Men har stadig en fornemmelse af at noget KAN gå galt før jeg har papiret m. start tidspunkt i hånden.

Jeg ved der ligger rustur i august, som jeg hellere må ta med på - men får jo først datoerne d 30/7!

Anmeld

22. juli 2010

Moderator

prettybutterfly skriver:

Regner med Medicin på KBH Uni. Jeg fik en standby plads sidste år, og derefter et tilsagn hvor der står "du er garanteret en plads på studiet med start efter sommerferien 2010", så jeg går da ud fra at jeg  SKAL starte. Men har stadig en fornemmelse af at noget KAN gå galt før jeg har papiret m. start tidspunkt i hånden.

Jeg ved der ligger rustur i august, som jeg hellere må ta med på - men får jo først datoerne d 30/7!

arh.. fedt!

Min søster bliver færdig om et år

Jamen jeg krdyser for alting går i orden og at du kan starte som planlagt til sep

Anmeld

22. juli 2010

prettybutterfly

Caroline86 skriver:

arh.. fedt!

Min søster bliver færdig om et år

Jamen jeg krdyser for alting går i orden og at du kan starte som planlagt til sep

Tusind tak

Anmeld

22. juli 2010

Tanni

Kan se at I er blevet enige om søndag d.29 august... mødes vi så I Kongens Have og hvis det bliver dårligt vejr tager vi i Illum, hvis ellers de har åbent?

Anmeld

22. juli 2010

Moderator

Lillepigen10 skriver:

Kan se at I er blevet enige om søndag d.29 august... mødes vi så I Kongens Have og hvis det bliver dårligt vejr tager vi i Illum, hvis ellers de har åbent?

har lige oprettet denne tråd, søde!

Så tager vi den derfra

https://www.baby.dk/debat/56954pi1/veninder-soeges/baby-dk-moede-i-koebenhavn--tilmelding-.aspx#GoToMessage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.