Baby.dk møde i København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

Lady Marion <3

Jeg springer med hvis datoen passer   Så i beslutter tøser ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

dorthemus

Jeg melder mig også..kan alle dage, undtagen den 27. og 28. august

Anmeld

20. juli 2010

Hollybaby

Jeg er også frisk på datoerne, på nær 28/29.

Super ide med Illums cafe, hvis vejret svigter, det er nemlig den rene ammestue om formiddagen, og super hyggelig

Anmeld

21. juli 2010

prettybutterfly

Lyder bare rigtig hyggeligt tøser! Jeg vil da også rigtig gerne med! Jeg starter på uddannelse her til september så det kommer an på om vi render ind i rustur eller lign, om jeg kan få det til at passe. Derfor har jeg stemt fredag d 13, da jeg tror det er nemmest, men i vælger bare - og så hopper Natalie og jeg med hvis vi kan .

Hilsen Mona som håber vi ses

Anmeld

21. juli 2010

XXSS

Jeg har stemt blankt, ser lige an hvornår det passer bedst (nok sidst i august) - det bliver da for hyggeligt - glæder mig til at ser jer piger og babies

Anmeld

21. juli 2010

lululupo

Jeg er hoppet med på d. 29!! super ide!!

Anmeld

21. juli 2010

Tanni

Miss G skriver:

Ejj jeg vil da også gerne med :-)

Inde Illum i Kbh (øverste oppe) er der en stor cafe hvor rigtig mange kommer med deres småbørn. Mange kommer også bare for at amme. Det kunne være en mulighed hvis vejret er dårligt.!!?

Hyggeligt at du også har lyst til at tage med og det lyder da som en rigtig god idé med Illum... hvis vejret ikke holder der behøver man vel heller ikke at bestille bord? Men hvis det bliver en søndag, har de vel ikke åbent der???

Anmeld

21. juli 2010

Tanni

prettybutterfly skriver:

Lyder bare rigtig hyggeligt tøser! Jeg vil da også rigtig gerne med! Jeg starter på uddannelse her til september så det kommer an på om vi render ind i rustur eller lign, om jeg kan få det til at passe. Derfor har jeg stemt fredag d 13, da jeg tror det er nemmest, men i vælger bare - og så hopper Natalie og jeg med hvis vi kan .

Hilsen Mona som håber vi ses

Hvis du først starter uddannelse til september, kan du vel godt komme med

Anmeld

21. juli 2010

babymusen

hej

begge søndage passer godt..

vil gerne være med..

fields har et stort område hvor de holder ting og sager men om søndagen er det bare tomt.. øverste hal.

der ku vi os sidde.. skal bare ha mad og drikke med selv..

Anmeld

21. juli 2010

Tanni

babymusen skriver:

hej

begge søndage passer godt..

vil gerne være med..

fields har et stort område hvor de holder ting og sager men om søndagen er det bare tomt.. øverste hal.

der ku vi os sidde.. skal bare ha mad og drikke med selv..

Det lyder hyggeligt at du også har lyst til at være med... og det er da en udemærket idé med Fields, hvis det blive aktuelt kan vi jo lige lave en afstemning om det og Illum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.