tredje gang må være lykkens gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Ønsker dig rigtig meget held med 3. gang...

Havde selv en stædig bandit i maven, der under hele graviditet lå i tværleje...

Ham forsøgte de også at vende - uden held.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

klmf

Caroline86 skriver:

Jamen det siges at ved rigtigt brug skulle det kunne sætte nogle ting i gang så baby vender sig!?

Ved ikke om det passer, men jeg var desperat for at få hende vendt... Var bare ærgeligt at hun ikke fik brugt det rigtigt

Kunne helt sikkert mærke der var liv i Laura på en anden måde end normalt, men om det var fordi hun forsøgte at vende sig, skal jeg ikke kunne sige

Årh, kan jeg godt forstå. Min veninde havde en sædefødsel og det var slet ikke slemt, men jeg tror nu også jeg ville foretrække at banditten vendte sig

Anmeld

23. juli 2010

FruEllingsen

Krydser virkelig fingre for at den lille baby får sig vendt inden længe. aller helst af sig selv..

Anmeld

23. juli 2010

msax

takker for hilsner og gode råd.

Jeg tror desværre det er for sent med akupunktur, og det der amoxa skulle lugte helt vildt, så det melder jeg pas.

Men kan baby ikke blive vendt har jeg "fået lov til" at føde den i en sædefødsel. Jeg vil helst overhovedet ikke skæres i, for så er drømmen om hjemmefødsel helt væk. For har du et snit må man ikke føde hjemme.

På søndag kender jeg svaret og sætter alt min lid til at "trylledokteren" der skulle være ret dygtig.

SMIL fra Mette 38+2

Anmeld

24. juli 2010

DK

Hey

Held og lykke med i morgen!! Du skal jo have brugt det badekar, ikke?

Anmeld

24. juli 2010

msax

DK skriver:

Hey

Held og lykke med i morgen!! Du skal jo have brugt det badekar, ikke?

UHA jo det vil jeg gerne...

men lige nu drejer det sig mest om for mig ikke at ende i kejsersnit, for så må jeg aldrig nogen sinde føde hjemme...

TAK, jeg håber så meget at trylledokteren rent faktisk kan trylle. Jeg syntes selv jeg fortjener det.

Anmeld

24. juli 2010

XXSS

msax skriver:

Jeg til andet vendingsforsøg igår, og igen ville baby ikke med rundt - ØV. Men jeg har fået lov til at få et forsøg mere på søndag. Ifølge den jordmoder jeg lavede aftalen med er det deres dygtigste læge der har vagten på søndag, så jeg håber virkelig at tredje gang er lykkens gang.

Inde i vores stue har vi en boksmadras liggende til "legeplads" men nu er der kommet ben på i den ene ende og så kan ligge med hovedet nedad og håbe på at baby så helt af sig selv vælger at vende rundt.

Jeg skal også prøve at stå med røven i vejret en halv times tid hver dag, det harjeg læst mig frem til på det hersens internet måske kunne hjælpe.

Ja alle gode råd om hvordan man kan få vendt en baby modtages med kyshånd. Både de tossede, usansynlige, mærkelige og meget alternative. Alt skal prøves af inden baby kommer til verden.

SMIL fra Mette 37+6 - der igen igår var ret ked af det

Hey, vil bare lige sige, at jeg for en uges tid siden var til forundersøgelse da jeg dagen efter skulle have planlagt kejsersnit og en af pigerne jeg sidder sammen skal have kejsersnit om mandagen fordi baby ikke kunne vendes og hun var rigtig ked af det da hun gerne ville føde normalt. Men havde nu forsøgt at vende sig til tanken om kejsersnit et par dage efter..

Jordmoderen tager os ind - hun kommer så ind og bliver skannet og vupti er baby vendt imod alle odds. Hun havde været til vendingsforsøg om mandagen, hvor der ikke var noget at gøre, det her var så onsdag.

Bare for at give dig lidt håb  hun blev sendt hjem igen, det må så også være underligt nu når hun havde vænnet sig til tanken

Anmeld

25. juli 2010

msax

Tanja78 skriver:

Hey, vil bare lige sige, at jeg for en uges tid siden var til forundersøgelse da jeg dagen efter skulle have planlagt kejsersnit og en af pigerne jeg sidder sammen skal have kejsersnit om mandagen fordi baby ikke kunne vendes og hun var rigtig ked af det da hun gerne ville føde normalt. Men havde nu forsøgt at vende sig til tanken om kejsersnit et par dage efter..

Jordmoderen tager os ind - hun kommer så ind og bliver skannet og vupti er baby vendt imod alle odds. Hun havde været til vendingsforsøg om mandagen, hvor der ikke var noget at gøre, det her var så onsdag.

Bare for at give dig lidt håb  hun blev sendt hjem igen, det må så også være underligt nu når hun havde vænnet sig til tanken

Det ville da være skønt hvis baby vendte sig af sig selv... men oddsene er desværre bare helt vildt små.

Jeg må gerne føde en UK fødsel, hvis baby stadig vender med numsen nedad. Så det er kun hvis der går noget galt at det ender i akut kejsersnit.

SMIL fra Mette 38+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.