tredje gang må være lykkens gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

msax

Jeg til andet vendingsforsøg igår, og igen ville baby ikke med rundt - ØV. Men jeg har fået lov til at få et forsøg mere på søndag. Ifølge den jordmoder jeg lavede aftalen med er det deres dygtigste læge der har vagten på søndag, så jeg håber virkelig at tredje gang er lykkens gang.

Inde i vores stue har vi en boksmadras liggende til "legeplads" men nu er der kommet ben på i den ene ende og så kan ligge med hovedet nedad og håbe på at baby så helt af sig selv vælger at vende rundt.

Jeg skal også prøve at stå med røven i vejret en halv times tid hver dag, det harjeg læst mig frem til på det hersens internet måske kunne hjælpe.

Ja alle gode råd om hvordan man kan få vendt en baby modtages med kyshånd. Både de tossede, usansynlige, mærkelige og meget alternative. Alt skal prøves af inden baby kommer til verden.

SMIL fra Mette 37+6 - der igen igår var ret ked af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

jlp90

Jeg kender desværre ingen råd, men ville lige give dig et

Jeg krydser fingre  for at det lykkedes at vende baby søndag, hvilket det helt sikkert gør

Anmeld

20. juli 2010

Christina31

Da jeg ventede min yngste søn Noah, lå han med hovedet den forkerte vej 3 uger før terminen. - jeg var til vendingsforsøg, men han ville absolut ikke vende sig om.

Så kender alt til at ligge på sengen med numsen i vejret i håb om, at han ville vende sig. hi.... bestemt ikke et kønt syn.

Pludselig små 2 uger inden terminen skete der noget meget underligt i min mave, og jeg kunne derefter mærke sparkene ved ribbenene istedet for i underlivet. Ved næste vendingsforsøg kunne de se, at Noah helt selv havde vendt sig. SKØNT.

Var ellers indstillet på em sædefødsel, selv om jeg bestemt ikke var meget for det...

Anmeld

20. juli 2010

msax

Christina28 skriver:

Da jeg ventede min yngste søn Noah, lå han med hovedet den forkerte vej 3 uger før terminen. - jeg var til vendingsforsøg, men han ville absolut ikke vende sig om.

Så kender alt til at ligge på sengen med numsen i vejret i håb om, at han ville vende sig. hi.... bestemt ikke et kønt syn.

Pludselig små 2 uger inden terminen skete der noget meget underligt i min mave, og jeg kunne derefter mærke sparkene ved ribbenene istedet for i underlivet. Ved næste vendingsforsøg kunne de se, at Noah helt selv havde vendt sig. SKØNT.

Var ellers indstillet på em sædefødsel, selv om jeg bestemt ikke var meget for det...

dejligt at høre at der er nogen af os "UK-bærere" der har held i posen.

hvordan lå du? med en masse puder under numsen? eller? fortæl fortæl til en der håber meget på et mirakel.

gjorde du andet for at få vendt den lille?

Jeg har også så småt indstillet mig på UKfødsel. Men vil alle helst bare gerne føde helt almindeligt herhjemme.

SMIL fra Mette

Anmeld

22. juli 2010

Christina31

msax skriver:

dejligt at høre at der er nogen af os "UK-bærere" der har held i posen.

hvordan lå du? med en masse puder under numsen? eller? fortæl fortæl til en der håber meget på et mirakel.

gjorde du andet for at få vendt den lille?

Jeg har også så småt indstillet mig på UKfødsel. Men vil alle helst bare gerne føde helt almindeligt herhjemme.

SMIL fra Mette

Jeg må indrømme, at jeg ikke var særlig god til at få lavet de der øvelser. Der blev vist kun til et par gange...

Så heldet var vist bare med mig. Men øv, hvor var det bare træls at bruge så meget tid på at tænke på sædefødsel, kejsersnit osv, når nu det hele skulle være så godt lige inden fødslen.

Held & lykke. Jeg håber på, at din lille bebs også lige pludselig vender sig. Det vil da være fantastisk.

Anmeld

22. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvis du tror på alternative løsninger og er villig til at ofre nogle knaster så prøv akupunktur eller amoxa behandlinger!

Amoxaen virkede ikke på mig/Laura, men jeg har efterfølgende fundet ud af at hun vist heller ikke gjorde det rigtigt Hmm!

Anmeld

22. juli 2010

klmf

Caroline86 skriver:

hvis du tror på alternative løsninger og er villig til at ofre nogle knaster så prøv akupunktur eller amoxa behandlinger!

Amoxaen virkede ikke på mig/Laura, men jeg har efterfølgende fundet ud af at hun vist heller ikke gjorde det rigtigt Hmm!

Er lige nysgerrig; hvad er amoxa??

Anmeld

22. juli 2010

Moderator

lotchen aka Charlotte skriver:

Er lige nysgerrig; hvad er amoxa??

det er en form for røgelse... Det kommer i en stift, lidt ligesom lak (lak og segl). Man sætter ild til det og puster flammen ud og så er den rødglødende ligesom en røgelsespind.

Anmeld

23. juli 2010

klmf

Caroline86 skriver:

det er en form for røgelse... Det kommer i en stift, lidt ligesom lak (lak og segl). Man sætter ild til det og puster flammen ud og så er den rødglødende ligesom en røgelsespind.

Aha... Og hvad skulle det være godt for??

Er nok en aaaanelse skeptisk overfor sådan noget, så det er jo altid godt at høre nogle first hand oplevelser

Anmeld

23. juli 2010

Moderator

lotchen aka Charlotte skriver:

Aha... Og hvad skulle det være godt for??

Er nok en aaaanelse skeptisk overfor sådan noget, så det er jo altid godt at høre nogle first hand oplevelser

Jamen det siges at ved rigtigt brug skulle det kunne sætte nogle ting i gang så baby vender sig!?

Ved ikke om det passer, men jeg var desperat for at få hende vendt... Var bare ærgeligt at hun ikke fik brugt det rigtigt

Kunne helt sikkert mærke der var liv i Laura på en anden måde end normalt, men om det var fordi hun forsøgte at vende sig, skal jeg ikke kunne sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.