Igangsættelse pga bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.997 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

Nordvest

Hvilke erfaringer har i med at "få lov til" at blive sat igang pga bækkenløsning? Jeg er i dag 38+1, og tanken om evt at gå 4 uger mere med disse smerter er íkke til at bære.

Jeg skal til jordemor torsdag, og vil selvfølgelig snakke med hende om det der, men kunne godt tænke mig i forvejen at høre hvis nogle af jer har erfaring med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

mor_sabina

Jeg har ikke hørt om at det kan være grundlag for igangsættelse, det er vel ikke noget der skader baby*?

Havde selv frygtelig smertefuld bækkenløsning i min sidste graviditet, men jeg er altså af den overbevisning at det er bedst for baby at vr ei maven til den er helt klar.

Synes det er en god ide at snakke med din jordmoder, men håber du kan holde smerten ud en uges tid eller to mere

Og kan trøste dig med jeg ikke havde nogle men efter fødslen (jo de første to dage)

God bedring og held og lykke med fødslen

Anmeld

20. juli 2010

Mikkel's mor <3

Nordvest skriver:

Hvilke erfaringer har i med at "få lov til" at blive sat igang pga bækkenløsning? Jeg er i dag 38+1, og tanken om evt at gå 4 uger mere med disse smerter er íkke til at bære.

Jeg skal til jordemor torsdag, og vil selvfølgelig snakke med hende om det der, men kunne godt tænke mig i forvejen at høre hvis nogle af jer har erfaring med det.

Har du prøvet akupuntur ?

det har i hvert fald hjulpet mig virkelig meget, dog for migræne og kvalme.. i næste uge sætter hun nåle i for bækkenløsning.
det er de bedste penge jeg nogensinde har givet ud

Anmeld

20. juli 2010

Skouboe

Jeg blev sat i gang med min første datter i 39+0 bl.a. pga bækkenløsning. Der var så dog andre årsager også - graviditetssukkersyge, min datter var stor og man ville gerne undgå for hård en fødsel da jeg har MS (Sclerose).

Havde jeg vidst hvor hårdt det ville blive, havde jeg bidt tænderne sammen og ventet. Det tog 4 døgn, endte i AKS og til sidst - efter 16 timer med konstante veer, der var for korte til at være effektive - havde jeg så mange smerter at jeg dårligt anede hvad jeg selv hed, havde jeg så mange kramper at de måtte spænde mig fast og jeg kunne ikke få min datter op bagefter fordi jeg krampede.

Udover et hurtigt blik, så jeg hende først efter 1½ time på opvågningen.

Det er selvfølgeligt ikke alle igangsættelser, der ender på den måde, men jeg fik at vide at det skete ret ofte når man bliver sat i gang før tid, netop fordi kroppen ikke er klar.

Anmeld

20. juli 2010

SpunkenJo

Jeg tænker også akupunktur.

Der ligger nogle gode nogen på Christianshavn....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.