Klapvogne igen igen igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juni 2008

Astrid P

Jeps, på den igen... Vi står og skal købe en klapvogn og helst en brugt. Så nu vil jeg rigtig gerne høre hvilke modeller I kan anbefale og om der er noget man bør holde ekstra øje med... I er nemlig de klogeste mødre jeg kender, så jeg håber på jeres hjælp!

(H) Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2008

ka li ja

jeg aner ikke hvad jeg ville købe for et mærke.
jeg ved jeg ikke villle købe den vi har!

jeg ville kigge efter om den var lang(da vi er lange og ungerne jo nok også blir det)
der skal kunne lukkes til rundt om hovedet så der ikke blæser vind ind(så er barnevognene nemig overflødig når vi skal ud)
og der skal kunne komme overdække på ordenligt uden det kan komme vand ind til dynen!
luft hjul er et must!
og så et godt bagagerum :D så der kan være pusletaske eller ting man har handlet neden under.
vores rum under klapvognen er stort, men hullet til at komme ting der ind, er meget lille. så pisse træls

Anmeld

29. juni 2008

linemus

Vi har en Brio - godt nok til tvillinger, men samme model fås til enkelt børn. Den er rigtig god. Og så har vi en Emmaljunga kombivogn, hvor vi mest har brugt klapvognsdelen, og den har jeg også kun været tilfreds med. De har begge lufthjul og svingbart styr, hvilket er absolut must efter min mening - det er så nemt bare lige at svinge styret rundt, hvis de får sol i øjnene. I nogle vogne kan man vende sædet om, men det gør man jo ikke bare lige mens barnet sidder deri. Og så kan ryglænene lægges helt ned.

Og så en ting, som damen vi købte vognen af sagde: Styret har teleskopfunktion, så det kan blive højere, og fordelen ved det vs. knækstyr er, at når man knækker styret opad, så det bliver højere, bliver afstanden indtil vognen faktisk mindre, så der bliver mindre plads til de lange ben - trækker man teleskop-styret op, bliver der længere afstand, og det er så det, der er smart. Giver det mening (?)

God jagt ;)

Knus Line

Anmeld

29. juni 2008

LouiseViola

Vi har selv en Simo/Bertini med svinghjul, som vi har købt brugt til 600kr, den er bare rigtig god, der har aldrig være noget med den, ikke engang en punktering. Og vi har alligevel haft den i 3 år nu.

Jeg har 2 veninder der fra ny har købt Teutonia Mistral, og det er altså også bare en lækker klapvogn
http://www.e-pages.dk/babysam/2/126
det er den på venstre side, hvis du følger linket. Den fås også i sort hvis man mere er til det :)
Og mon ikke den er til at få fat i brugt til en god pris?

Anmeld

29. juni 2008

Nadi

Vi har købt en Disney en ude fra BabySam da en var på udsalg. Og den synes jeg er super rar, eneste ulempe er at den kun vender forud, men det er vist også det Oliver synes er mest interessant :D Den er rigtig let og så kan man indstille hjulene til om man skal kører lige ud eller om man skal svinge meget.
Han må dog ikke sove i den uden opsyn, men det tror jeg nu heller aldrig ville blive aktuelt...

-Nadia

Anmeld

29. juni 2008

Siber

vi har en emmaljunga, ikke med svingbartstyr, men selv kassen kan vendes om. Vi valgt den fordi der kan være en taske ned under, og når jeg tager alene til Bornholm med tog, så er det dejligt at der kan stå en stor taske neden under! Den lukker også fint til for vind og vejr, og kan klappes sammen - fylder måske lidt meget men ikke så meget som barnevognen!

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.