Kan det virkelig passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

Momster89

ja det kan jeg jo

Synes bare det er voldsomt at man skal låne penge til at leve for, når man får 13000 brutto på KH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

saxa

Eva. skriver:

Nemlig...

Tak, havde håbet jeg ikke blev fundet, men når jeg så blev alligevel, ja, så vil jeg da hellere hedde hvad jeg hedder... bare lidt træls, men må jo tænke over hvad jeg skriver så intet bliver vendt og drejet ud i den virkelige verden...

Ja så er der jo ingen grund til at gemme sig under et dæknavn.. Man lærer jo hurtigt at kende de forskellige herinde - så det er nok lidt svært at skifte navn uden at blive bustet.. Og du er bestemt en kendt Qvinde(på den gode måde)

Anmeld

19. juli 2010

saxa

Solveig89 skriver:

ja det kan jeg jo

Synes bare det er voldsomt at man skal låne penge til at leve for, når man får 13000 brutto på KH

Ja nogle ting hænger bare ikke helt sammen.. Men sådan er det jo.. Desværre.. Det er hårdt, men fedt når man er færdig..

Anmeld

19. juli 2010

Momster89

saxi skriver:

Ja nogle ting hænger bare ikke helt sammen.. Men sådan er det jo.. Desværre.. Det er hårdt, men fedt når man er færdig..

Ja, men nu er jeg heldigvis så hedldig at det kun drejer sig om 4 mdr og så skal jeg begynde som elev

Anmeld

19. juli 2010

Svei

saxi skriver:

Ja så er der jo ingen grund til at gemme sig under et dæknavn.. Man lærer jo hurtigt at kende de forskellige herinde - så det er nok lidt svært at skifte navn uden at blive bustet.. Og du er bestemt en kendt Qvinde(på den gode måde)

Åh...det var ikek for at gemme mig herinde....men længere historie...nogle gange tror jeg bare mange glemmer at der måske nok er en del der kikker med...det glemte jeg og så var det ikke så rart mere...en ting er det herinde, men mit liv udenfor skal helst ikke bøvles sammen...men det var lidt svært at skrive en tråd om, for igen ser alel jo med udefra også....lyder kryptisk, men faktum er at den person udefra som kikkede med åbenbart blev ved og fandt ud af jeg ikke var slettet....måske ved hjælp af flere tråde herinde, men pyt...nu er jeg her indtil jeg bliver træt af at bliver overvåget og konfronteret i mit privatliv..

Anmeld

19. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
saxi skriver:

Nemlig - det eneste du kan få som forsørger, hvis du ikke er alene, er forsørger tillæg i SUlånet.

er forsørger tillægget ikke tillæg til de normale klip? Vil det sige man ikke kan få forsørger tillæg hvis man ikke har su-lån?

Arhmen altså! Min su vejleder sagde at både Daniel og jeg kan få tillægget den periode vi begge er på su og ingen af os har lån!?

Anmeld

19. juli 2010

saxa

Caroline86 skriver:

er forsørger tillægget ikke tillæg til de normale klip? Vil det sige man ikke kan få forsørger tillæg hvis man ikke har su-lån?

Arhmen altså! Min su vejleder sagde at både Daniel og jeg kan få tillægget den periode vi begge er på su og ingen af os har lån!?

Jo der er vist noget forsørger tillæg hvis begge parter er på SU - ved det faktisk ikke helt.. Mon ikke din vejleder har ret.. Håber jeg da.. Ellers bliver det nok lidt stramt når i begge er på SU..

Anmeld

19. juli 2010

Svei

Caroline86 skriver:

Er det ikke bare det der børnetilskud til forældre under uddannelse? 1500kr hver tredje måned som kommer sammen med børnefamilieydelsen?

Anmeld

19. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
saxi skriver:

Jo der er vist noget forsørger tillæg hvis begge parter er på SU - ved det faktisk ikke helt.. Mon ikke din vejleder har ret.. Håber jeg da.. Ellers bliver det nok lidt stramt når i begge er på SU..

hun har vist ikke altid helt styr på sagerne, men virkede nu ret sikker i sin sag

Må hellere lige få Daniel til at spørge sin vejleder, just in case! Ikke at der er noget at gøre ved det, men det er da rart at vide i forhold til budgettet

Anmeld

19. juli 2010

saxa

Eva. skriver:

Åh...det var ikek for at gemme mig herinde....men længere historie...nogle gange tror jeg bare mange glemmer at der måske nok er en del der kikker med...det glemte jeg og så var det ikke så rart mere...en ting er det herinde, men mit liv udenfor skal helst ikke bøvles sammen...men det var lidt svært at skrive en tråd om, for igen ser alel jo med udefra også....lyder kryptisk, men faktum er at den person udefra som kikkede med åbenbart blev ved og fandt ud af jeg ikke var slettet....måske ved hjælp af flere tråde herinde, men pyt...nu er jeg her indtil jeg bliver træt af at bliver overvåget og konfronteret i mit privatliv..

Uha ja.. Man skal godt nok tænke over hvem der kan følge med på sidelinjen.. Sådan er det jo når der kan googles osv. Lyder bestemt ikke sjovt det du fortæller om.. Håber ikke det har givet alt for meget bøvl for dig i privaten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.