Kan det virkelig passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.355 visninger
29 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

Momster89

Ja jeg skal starte i skole til sep en måned før min barsel opringelig slutter, men hvad jeg kan læse så kan jeg kun få 1 måned med dobbelt SU.

Kan det virkelig passe at jeg derefter skal leve for 4000 elvom jeg er forsøger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Svei

Hvis du ikke er alene, ja, så er su på omkring 5000kr brutto.

Anmeld

19. juli 2010

saxa

Eva. skriver:

Hvis du ikke er alene, ja, så er su på omkring 5000kr brutto.

Nemlig - det eneste du kan få som forsørger, hvis du ikke er alene, er forsørger tillæg i SUlånet.

Anmeld

19. juli 2010

Svei

Nemlig - det eneste du kan få som forsørger, hvis du ikke er alene, er forsørger tillæg i SUlånet.

Jeps...og det er i hvert fald nødvendigt som enlig mor til tre og på su... men det er nu de bedste penge jeg har investeret i nogensinde... så den tager jeg glad med...

Anmeld

19. juli 2010

moniquesmor

jaah det passer meget godt.

jeg er enlig forsøger og har doblelt lån og doblelt su så for 12000 et eller andet

Anmeld

19. juli 2010

netdaddy

Du kan få noget der hedder barselsklip mener jeg - jeg har nemlig en elev (gift) der har fået dobbelt SU i 6 måneder, men kunne have valgt barselsklip som vist nok er næsten det samme.

Anmeld

19. juli 2010

saxa

Eva. skriver:

Jeps...og det er i hvert fald nødvendigt som enlig mor til tre og på su... men det er nu de bedste penge jeg har invisteret i nogensinde... så den tager jeg glad med...

Ja - det er jo en god investering i sidste ende Og det billigste sted at låne penge.. (Forresten - velkommen tilbage Eva/Yrsa)

Anmeld

19. juli 2010

Svei

saxi skriver:

Ja - det er jo en god investering i sidste ende Og det billigste sted at låne penge.. (Forresten - velkommen tilbage Eva/Yrsa)

Nemlig...

Tak, havde håbet jeg ikke blev fundet, men når jeg så blev alligevel, ja, så vil jeg da hellere hedde hvad jeg hedder... bare lidt træls, men må jo tænke over hvad jeg skriver så intet bliver vendt og drejet ud i den virkelige verden...

Anmeld

19. juli 2010

Momster89

Tak for jeres svar

Så må jeg hellere til at spare lidt sammen

Anmeld

19. juli 2010

Svei

Tak for jeres svar

Så må jeg hellere til at spare lidt sammen

Du kan tage lån...så er du oppe på næsten 9000kr, da man jo stort set får alle fem tusind kroner udbetalt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.