Hjemme med Mikkel og Emil (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

luckas-mor

hvor er de bare kære

tillykke med dem

natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Vidunderligeunger

nej nej nej, hvor ER de lækre!! og hvor dejligt I er kommet hjem...

glæder mig SÅ meget til at se dem live!!  

Anmeld

20. juli 2010

Chamomile

Hvor ser de skønne ud, stort tillykke

Anmeld

20. juli 2010

*A*

Hej,

Hvor er Mikkel og Emil bare fine. Stort tillykke med dem

Jeg venter selv tvillinge drenge og glæder mig virkelig meget til de kommer ud. Jeg er kun 22+4 i dag, så jeg håber der går et stykke tid endnu

Anmeld

20. juli 2010

Liljesilas

smillaluna skriver:

I dag blev vi udskrevet fra neonatal afdelingen i Herning.

Det var skønt at tage drengene med ud i det gode vejr, sætte os ind i bilen og køre hjem.

Mikkel vejer nu 2398 g og Emil 2305 g. De trives begge to helt som de skal. Og æder som om de blev betalt for det

Lægen fandt dog et lille hul i Emils hjerte i fredags, men han regner med at det lukker sig af sig selv med alderen. Emil skal dog følges i børneambulatoriet fremover.

Her følger lige et par billeder.

Hvor er de bare så søde og nuttet Stort tillykke.

Anmeld

21. juli 2010

Faith

Milla-Victoria's mor skriver:

Ihhh hvor jeg glæder mig til at følge dem Og se om de bliver ved med at ligne hinanden så meget

Jeg kan helt sikkert godt forestille mig at det er hårdt arbejde. Men hvor må det også bare være helt fantastisk for de små poder at være 2

Hold da op. Veer i uge 26, det er godt nok tideligt

Synes da det er flot at du så kunne holde dem inde indtil uge 33.

Hvordan er det så at få dem hjem?

Det er skønt at få dem hjem! Vi var ved at få kuller til sidst af at være på sygehuset. Vi ønskede bare at komme hjem og få vores hverdag til at fungere med de 2 nye medlemmer.

Vi er så småt ved at lære dem at kende. Og tror vi kan konstatere at de begge er nogle temperamentfulde herrer.

Aftenerne er lidt strenge for tiden. Mikkel får nogle tudeture af en anden verden, og han er fuldstændig utrøstelig. Det er hårdt ikke at kunne gøre noget. Det er så slemt at jeg er nødt til at tage ham med i vores seng og så bare ligge og nusse ham til han falder i søvn. Så vi har ikke dobbeltsengen for os selv for tiden, men det er jo kun for en periode heldigvis.

Anmeld

21. juli 2010

Faith

*A* skriver:

Hej,

Hvor er Mikkel og Emil bare fine. Stort tillykke med dem

Jeg venter selv tvillinge drenge og glæder mig virkelig meget til de kommer ud. Jeg er kun 22+4 i dag, så jeg håber der går et stykke tid endnu

Tak skal du ha.

Stort tillykke med din graviditet! Hvor er det stort. Ved du om det er enæggede eller tveæggede drenge?

Anmeld

27. juli 2010

Mutti2

smillaluna skriver:

Det er skønt at få dem hjem! Vi var ved at få kuller til sidst af at være på sygehuset. Vi ønskede bare at komme hjem og få vores hverdag til at fungere med de 2 nye medlemmer.

Vi er så småt ved at lære dem at kende. Og tror vi kan konstatere at de begge er nogle temperamentfulde herrer.

Aftenerne er lidt strenge for tiden. Mikkel får nogle tudeture af en anden verden, og han er fuldstændig utrøstelig. Det er hårdt ikke at kunne gøre noget. Det er så slemt at jeg er nødt til at tage ham med i vores seng og så bare ligge og nusse ham til han falder i søvn. Så vi har ikke dobbeltsengen for os selv for tiden, men det er jo kun for en periode heldigvis.

Hvor er det godt at høre.

Kan godt forstå det er en lettelse at få dem med hjem. Hvor længe var det nu i havde været indlagt??

Hahaha..... Hvor kært. Temperamentfulde herrer Det må da være fra faderen de har det

Okay ved i hvad grunden er til at han får de tudeturer?? Eller er det rent for at få tryghedsfornemmelse?

Håber da i allligevel får tid til at nyde hinanden, selv om det tager meget tid med sådanne to skønne prinser

Knus

Anmeld

28. juli 2010

Faith

Milla-Victoria's mor skriver:

Hvor er det godt at høre.

Kan godt forstå det er en lettelse at få dem med hjem. Hvor længe var det nu i havde været indlagt??

Hahaha..... Hvor kært. Temperamentfulde herrer Det må da være fra faderen de har det

Okay ved i hvad grunden er til at han får de tudeturer?? Eller er det rent for at få tryghedsfornemmelse?

Håber da i allligevel får tid til at nyde hinanden, selv om det tager meget tid med sådanne to skønne prinser

Knus

Vi var indlagt i 3 uger. Tiden føltes egentlig ikke så lang, mest den sidste uge. Der var jo så meget nyt at forholde sig til.

Vi havde besøg af sundhedsplejersken i går, og tror nok vi har fundet grunden til tudeturene. Vi har simpelthen ikke givet dem nok mad. De fik 60 ml ca 6 gange dagligt da vi blev udskrevet, og de sagde på sygehuset at det ikke var nødvendigt at give dem mere det første stykke tid. Men det var SP slet ikke enig i. Hun siger de skal have mindst 100 ml 6 gange dagligt, og det prøvede vi så i går. Der var ro kl 22 da vi havde fodret dem. Så vågnede de kl 1.30 og 4.30 og blev fodret og så sov de til kl 8. Skøøøønt!!!Hvor betyder det bare meget at få sin nattesøvn!

Anmeld

28. juli 2010

FruEllingsen

smillaluna skriver:

Vi var indlagt i 3 uger. Tiden føltes egentlig ikke så lang, mest den sidste uge. Der var jo så meget nyt at forholde sig til.

Vi havde besøg af sundhedsplejersken i går, og tror nok vi har fundet grunden til tudeturene. Vi har simpelthen ikke givet dem nok mad. De fik 60 ml ca 6 gange dagligt da vi blev udskrevet, og de sagde på sygehuset at det ikke var nødvendigt at give dem mere det første stykke tid. Men det var SP slet ikke enig i. Hun siger de skal have mindst 100 ml 6 gange dagligt, og det prøvede vi så i går. Der var ro kl 22 da vi havde fodret dem. Så vågnede de kl 1.30 og 4.30 og blev fodret og så sov de til kl 8. Skøøøønt!!!Hvor betyder det bare meget at få sin nattesøvn!

Dejligt at høre at det hjalp Mia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.