Hjemme med Mikkel og Emil (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

Faith

mullesmith2 skriver:

nåå de er bare for søde altså glæder mig til mine drenge kommer nu  må jeg spørge om hvilken størrelse tøj sådan nogen små fyre bruger i den størrelse? og hvor langt var du henne da du fødte?

Kan godt forstå du glæder dig. Det er osse større end man kan forestille sig.

Drengene brugte størrelse 44 da de blev født. De var faktisk et par store drenge på henholdsvis 2144 g og 2044 g. Jeg gik spontant i fødsel i uge 33+3 og de gjorde ikke noget for at stoppe det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Faith

KaMa skriver:

Årrrh hvor er de bare dejlige. Skønt at de blev udskrevet i dag. Gik weekenden godt? Var det ikke bare mærkeligt, at have dem hjemme HELT for jer selv?

Min tur på Riget i dag gik godt. Min livmoderhals er sgu vokset en halv cm ud igen! Ufatteligt. Lægen mente bestemt ikke, at jeg skulle føde foreløbig. Hvis de dog bare kunne være enige. Han mente heller ikke at Violas fostervand var særlig lavt.. Jeg blev faktisk lidt irriteret. Det kan bare ikke være rigtigt, at de har så mange forskellige udmeldinger. Jeg bliver jo så ked af det hver gang, de siger noget dårligt.

Nå, men han regner med, at jeg kommer til at gå tiden ud. Dvs. skal have pks om en måned.. uhhh.. spændende.

Jeg tager bare en dag af gangen..

I morgen er jeg samme sted som du, da du blev mor. Det er lidt vildt at tænke på - og dejlig trygt

Der er godt nok stor forskel på de udmeldinger du får fra de forskellige læger. Kan godt forstå du er irriteret over det, for man tror jo på det hver enkelt siger.

Men dejligt at din LH er vokset igen og at de vurderer at der er nok fostervand hos lillepigen. Håber du går længe endnu og at du får 2 kæmpe basser ud

Anmeld

20. juli 2010

Faith

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer

Hvor er det stort at blive forældre. Det kan man slet slet ikke forberede sig på. Vi nyder livet som nybagte forældre til et par skønne drenge.

Anmeld

20. juli 2010

L-Mortil3

Årh hvor er de skønne Mia!

Tillykke med hjemkomsten

Anmeld

20. juli 2010

NoName

Hvor er de søde dine drenge... de ligner bestemt nogen der bliver fyldt med ballade når de blir lidt ældre...

Anmeld

20. juli 2010

Mutti2

smillaluna skriver:

I dag blev vi udskrevet fra neonatal afdelingen i Herning.

Det var skønt at tage drengene med ud i det gode vejr, sætte os ind i bilen og køre hjem.

Mikkel vejer nu 2398 g og Emil 2305 g. De trives begge to helt som de skal. Og æder som om de blev betalt for det

Lægen fandt dog et lille hul i Emils hjerte i fredags, men han regner med at det lukker sig af sig selv med alderen. Emil skal dog følges i børneambulatoriet fremover.

Her følger lige et par billeder.

Åhhh gud hvor er de skønne. Det kan mit lille hjerte slet ikke holde til.

Jeg vil også have min en bebs mere Og hellere end gerne tvillinger......

STORT tillykke med dem. Hvor er de bare alt for lækre

Knus Pernille, som er meget meget jaloux

Anmeld

20. juli 2010

Faith

Milla-Victoria's mor skriver:

Åhhh gud hvor er de skønne. Det kan mit lille hjerte slet ikke holde til.

Jeg vil også have min en bebs mere Og hellere end gerne tvillinger......

STORT tillykke med dem. Hvor er de bare alt for lækre

Knus Pernille, som er meget meget jaloux

Tusind tak!

Ja de er skønne, og de begynder at ligne hinanden mere og mere. Vi får problemer når de blir ældre

Det er skønt at få tvillinger, men osse hårdt arbejde. Og synes ikke det har været videre sjovt at være gravid fordi der har været en del komplikationer, bla. veer i uge 26 og indlæggelse i Skejby. Men alle prøvelserne har været det hele værd når vi nu står med 2 fantastisk dejlige drenge.

Anmeld

20. juli 2010

Faith

Line&Liam skriver:

Årh hvor er de skønne Mia!

Tillykke med hjemkomsten

Mange tak Line.

Håber snart jeg kan vise dem frem i mødregruppen.

Anmeld

20. juli 2010

VNB

neeeeeej hvor er de altså bare LÆKRE!

Kæmpe stort tillykke med dem!

Anmeld

20. juli 2010

Mutti2

smillaluna skriver:

Tusind tak!

Ja de er skønne, og de begynder at ligne hinanden mere og mere. Vi får problemer når de blir ældre

Det er skønt at få tvillinger, men osse hårdt arbejde. Og synes ikke det har været videre sjovt at være gravid fordi der har været en del komplikationer, bla. veer i uge 26 og indlæggelse i Skejby. Men alle prøvelserne har været det hele værd når vi nu står med 2 fantastisk dejlige drenge.

Ihhh hvor jeg glæder mig til at følge dem Og se om de bliver ved med at ligne hinanden så meget

Jeg kan helt sikkert godt forestille mig at det er hårdt arbejde. Men hvor må det også bare være helt fantastisk for de små poder at være 2

Hold da op. Veer i uge 26, det er godt nok tideligt

Synes da det er flot at du så kunne holde dem inde indtil uge 33.

Hvordan er det så at få dem hjem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.