Nogen kunne godt ha sagt det var forfærdeligt og føde ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

kettner

Takker tøser !

Og i dag er han 3 uger gammel og følte det var igår jeg lå på fødegangen tiden går alt for stærkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Noah`s mor<3

Stort tillykke med drengen

. Den måde du beskriver din fødsel på, er PRÆCIS som min egen var for 3 måneder siden da jeg fødte min lille dreng puha

Anmeld

19. juli 2010

kettner

Anne6 skriver:

Stort tillykke med drengen

. Den måde du beskriver din fødsel på, er PRÆCIS som min egen var for 3 måneder siden da jeg fødte min lille dreng puha

Det er lidt hårdt sys jeg ! Og jeg kunne mindst ha skudt dem alle sammen , men når man så sidder og ser tilbage på det med sit barn i armene, så kan man ikk rigtig huske det der helvede man var i

Anmeld

19. juli 2010

LilleMor10

EJ puha søde, lyder som en omgang, men tillykke med ham   

Anmeld

20. juli 2010

Lullaby

Det gør ondt og man har ikke lyst bagefter, men ved du hvad? 2 mdr. efter var jeg klar igen  Og det efter et fødselsforløb på 18 timer

Håber du får snakket det igennem sådan så, hvis du gerne vil igen, ikke er bange

Anmeld

20. juli 2010

MaleneG

tillykke med lille manden

og det lyder som om din fødselslæge var Hanne hun er en skrap dame, og giver ikke så let op. 

Anmeld

20. juli 2010

NoName

Tillykke med Lille Tobias

Anmeld

20. juli 2010

Bare mig..

Stort tillykke

Jeg havde en nem fødsel.. Dog med halvandet døgns veer inden jeg kom på FG, men da jeg så kom derop gik det bare derud af, og åbnede mig enormt hurtigt med de sidste 7 cm... men...jeg skal fandeme heller aldrig føde mere.

Jeg kan huske, at da jeg lå i det, tænkte jeg at det egentlig ikke var så slemme de smerter som jeg havde frygtet(tror jeg havde frygtet det aller allerværste man kunne komme ud for men syntes egentlig ikke det var SÅ slemt med smerterne) men alligevel skal jeg sgu aldrig (tænker jeg nu) føde igen.. Jeg synes det værste var, at jeg ingen kontrol havde, og jeg plejer ellers altid at have fuld kontrol over min krop og der da hun smuttede ud, det synes jeg var KLAMT og det allerværste var da man skulle presse, FUCK det gjorde ondt i kødet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.