Så har jeg født;).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

CamillaSoefelt

Kirle skriver:

Stort tillykke med den lille Benjamin og håber I snart er friske allesammen

Tusind tak.. Det er vi i hvert fald.. Nu skal en rutine bare lige indarbejdes...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

CamillaSoefelt

NR3ønskebarn skriver:

Lyder godt Smiler... Nej jeg har jo to piger i forvejen og de er født på glostrup sygehus men fødegangen har lukket på glostrup nu og så skal jeg så føde på herlev. Så vil jeg bare høre dig om hvordan forløbet er der ? Om du havde en god oplevelse med at føde der ? Jeg er lidt nervøs nemlig, da jeg ikke kender det hospital

Knus Sussie 23+5

Det kan du tro.. Havde faktisk verdens bedste oplevelse derinde. De har alle sammen været super søde, hjælpsomme, forstående, trøstende ( hvis man havde brug for det ) osv.. Så det kan du være heeeelt rolig for.. Kan helt klart KUN anbefale Herlev.. Dog er deres rengøring ikke noget og råbe hurra for.. hihi...

Knus.

Anmeld

26. juli 2010

CamillaSoefelt

lisbeth2910 skriver:

tillykke!!!

Taaakk...

Anmeld

26. juli 2010

CamillaSoefelt

Chamomile skriver:

Stort tillykke!

Tak...

Anmeld

26. juli 2010

CamillaSoefelt

Trolde_mor skriver:

STORT TILLYKKE med lille Benjamin 

Håber infektionen snart fortager sig, så i kan komme hjem og nyde den nye tilværelse

Den er heldigvis ude af kroppen nu og vi er hjemme igen.. Så nu er vi ved og få en rutine op og køre...

Anmeld

26. juli 2010

CamillaSoefelt

Trolde_mor skriver:

STORT TILLYKKE med lille Benjamin 

Håber infektionen snart fortager sig, så i kan komme hjem og nyde den nye tilværelse

Og tusind tak.

Anmeld

26. juli 2010

CamillaSoefelt

Dot D skriver:

Stort til lykke med Benjamin

Tusind tak...

Anmeld

27. juli 2010

Dansker I Holland

CamillaSoefelt skriver:

Det kan du tro.. Havde faktisk verdens bedste oplevelse derinde. De har alle sammen været super søde, hjælpsomme, forstående, trøstende ( hvis man havde brug for det ) osv.. Så det kan du være heeeelt rolig for.. Kan helt klart KUN anbefale Herlev.. Dog er deres rengøring ikke noget og råbe hurra for.. hihi...

Knus.

Ok det lyder godt Jeg har dog hørt delte meninger om Herlev hihi... Men det kommer vel an på hvor travlt der er Smiler...Synes bare at hospitalet er KÆMPE stort griner... Og jeg spurgte osse mere fordi at jeg ikke kender det hospital som sådan, jeg er kun vant til glostrup. Så jeg vil da glæde mig Smiler... Tak for de gode ord Smiler...

Knus Sussie 24+1

Anmeld

27. juli 2010

Trolde_mor

CamillaSoefelt skriver:

Den er heldigvis ude af kroppen nu og vi er hjemme igen.. Så nu er vi ved og få en rutine op og køre...

Skønt at høre at i er kommet hjem igen, så dagligdagen med Benjamin kan begynde

Anmeld

27. juli 2010

prettybutterfly

CamillaSoefelt skriver:

Hold da fast, der er sket en masse på kort tid lyder det til.. Ja pludselig går det jo stærkt...

Jo tak her går alt også fint, det er stadig meget nyt og man skal lige ind i en rutine med det hele.. Synes det er hårdt her i starten hvor man ikke lige præcis ved hvad han er ked af når det er.. Og man bare har prøvet alt.. hehe..

Har ikke få lavet en FB endnu, skal nok komme. Men har lige sat lidt billeder ind af ham du kan se...

Tak, elsker også det navn...

Knus

Det tingene går virkelig hurtigt lige pludseligt!

Kan godt forstå du syntes det er svært når han græder at i ikke aner hvad der er galt! Men sådan syntes jeg stadig det er nogle gange selvom det selvfølgeligt er blevet letter.

Er svigerfar også tilfreds med navnet selvom det er lidt dansk i det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.