Så har jeg født;).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

prettybutterfly

CamillaSoefelt skriver:

Taaak søde.. Lang tid siden ellers? Har du det godt?

Jo tak vi har det rigtig godt . Natalie har dog været rigtig "krævende" den sidste måneds tid. På lige omkring 1 måned har hun fået 6 tænder, kan sidde og kravle langt omkring(dog ikke på alle 4). Så jeg skal love for min lille pige på 7 måneder er blevet STOR! Hun har virkelig været ked af det og pylret HELT vildt! Men det er SÅ tydeligt de tænder gør rigtig ondt. LIlle pus!

Hvordan går det med jer? Jeg må lige lede efter en fødselsberetning eller lign hvis du har lavet sådan en? Og tillykke med navnet Benjamin! Super navn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Nanna1985

Tillykke med ham

Anmeld

26. juli 2010

lucas<3

tillykke..

Anmeld

26. juli 2010

lollandpigen

Rigtigt stort tillykke.....

Anmeld

26. juli 2010

twinboys

Stort tillykke herfra...

Anmeld

26. juli 2010

CamillaSoefelt

prettybutterfly skriver:

Jo tak vi har det rigtig godt . Natalie har dog været rigtig "krævende" den sidste måneds tid. På lige omkring 1 måned har hun fået 6 tænder, kan sidde og kravle langt omkring(dog ikke på alle 4). Så jeg skal love for min lille pige på 7 måneder er blevet STOR! Hun har virkelig været ked af det og pylret HELT vildt! Men det er SÅ tydeligt de tænder gør rigtig ondt. LIlle pus!

Hvordan går det med jer? Jeg må lige lede efter en fødselsberetning eller lign hvis du har lavet sådan en? Og tillykke med navnet Benjamin! Super navn!

Hold da fast, der er sket en masse på kort tid lyder det til.. Ja pludselig går det jo stærkt...

Jo tak her går alt også fint, det er stadig meget nyt og man skal lige ind i en rutine med det hele.. Synes det er hårdt her i starten hvor man ikke lige præcis ved hvad han er ked af når det er.. Og man bare har prøvet alt.. hehe..

Har ikke få lavet en FB endnu, skal nok komme. Men har lige sat lidt billeder ind af ham du kan se...

Tak, elsker også det navn...

Knus

Anmeld

26. juli 2010

CamillaSoefelt

twinboys skriver:

Stort tillykke herfra...

Mange tak..

Anmeld

26. juli 2010

CamillaSoefelt

lollandpigen skriver:

Rigtigt stort tillykke.....

Mange tak...

Anmeld

26. juli 2010

CamillaSoefelt

luppe-laban skriver:

tillykke..

Mnage tak..

Anmeld

26. juli 2010

CamillaSoefelt

Nanna1985 skriver:

Tillykke med ham

Mange tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.