Så er det slut (med amning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

222 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. juni 2008

Kaufie

Jep - som jeg kunne fornemme i går, så var det sidste gang William fik bryst i går før putningen - nu over 1 døgn siden.... Faren tog tjansen i nat - og nøj, han var træt af det omkring kl 1, hvor William jo blev ved med at kalde på mor (og hendes bryster). Han var nem nok at få puttet igen, men der gik kun 5 min, så var han der igen. Nøj, jeg lå og fik dårlig samvittighed ovar at manden skulle løbe der frem og tilbage mens jeg selv lå og puttede mig langt ned under dynen. Jeg kunne jo bare gå derind, stikke babs i munden på ungen og så kunne vi alle sove igen 10 min senere - men..... så var vi jo ikke kommet videre. Det er en fase....... forhåbentlig en meget kort en..... Fældede en lille tåre i morges, da jeg kom til at tænke over, at det jo er "vores ting" gennem de sidste 11 mdr (næsten), der nu er definitiv slut. Min lille baby er ikke længere en baby. :'( Mette, nu med big boobs - men de flader nok snart ud igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2008

Muffinmus

ah ja, husker det godt... Det var faktisk ret sørgeligt da det sluttede.
Den dag William blev 7 mdr nægtede hanmere hos mig. så var da lidt trist, men det var hans valg.
Flot med BIG BOOBS; men ja, det flader sgu hurtigt ud igen desværre.

Anmeld

28. juni 2008

Monica

vær glad for at I har haft det så længe... Gustav nægtede babs om dagen da han var 4 mdr!!!!! Så jeg synes at det var dejligt om natten(L)(L) Men da han blev 6 mdr sov han igennem, og jeg troede at vi kunne hygge med lidt morgenbabs............Nix, nope, slut prut. Fra den ene dag til den anden... Hold da op Mette, det blev da vist lidt om mig i stedet for om dig...:$ Må sgu være rødvinen...

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.