Føler med dig, har selv lidt under det, men fik god hjælp af en psykolog, og kan nok kun anbefale at du får styr på "dig selv" inden du bliver gravid. Jeg er lykkelig for jeg har fået styr på mig selv, og fået en masse værktøjer, da jeg virkelig gør brug af dem under min graviditet, og de er simpelthen guld værd, men det kan kræve utrolig meget, så råder dig helt klart til, at have styr på det inden graviditet, og et lillebarn.
Mit problem var bla kontrollen, jeg følte jeg havde kontrollen, når jeg styrede hvad der kom i min mund og ud af den, men gik ikke længe før jeg mistede kontrollen, uden at tænke over at det havde fået kontrollen over mig, og med graviditet, og barn bliver der virkelig noget at se til, så igen vil jeg klart anbefale hjælp, inden du på lægger dig selv mere
håber det bedste for dig, og kan klart anbefale psykolog, det gav en masse for mig, men er vigtigt man er villig til at arbejde med en selv, og være åben om problemerne, og de har jo tavshedspligt 
Har du snakket med kæresten om det, for tror bla også at den modgang du møder ( at de ikke tror på dig) gør at det kan blive værre eller fastholde dig i det, da du måske underbevidst vil bevise at du virkelig er syg. Har du prøet at spørge om du må få en henvisning til psykolog eller psykiater (de gør det sammne, men er gratis, og kan derudover også udskrive medicin hvis der er behov for det)
Kan bla anbefale kognitiv terapi
håber det blev til at finde rundt i