Skabeloner... Er det noget I selv.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2010

Snefnug1984

MoarJ skriver:

Tænkte nok det var det, men ikke helt sikker på det... Er det dyre at købe det færdig lavet?

Har aldrig købt den færdiglavet. Den er super nem selv at lave - bare ét bæger pas. æggehvider og flormelis indtil du får en passende tyk konsistens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

Mira0911

JordbærBlomst skriver:

Du kan jo altid lave det på den nemme måde ved at finde et billede på nettet og printe det ud og så lægge det i en plastlomme og tegne det op med RI i forskellige farver og så lægge det ovenpå kagen, når det er tørt 

RI går det slet ikke i stykker på nogen måder når man tager det af plastlommen og ligger det over på kagen?

Anmeld

21. juli 2010

Snefnug1984

MoarJ skriver:

RI går det slet ikke i stykker på nogen måder når man tager det af plastlommen og ligger det over på kagen?

Jo man skal selvfølgelig passe på det ikke knækker ligesom chokolade. Men hvis man laver det på en plastlomme og fører den ud over bordkanten og langsomt trækker plasticen af mens man fører et lille spækbræt ind under figuren, skulle den gerne holde og er lige til at lægge på kagen fra spækbrættet - hvis det gav mening

Anmeld

21. juli 2010

Mira0911

JordbærBlomst skriver:

Jo man skal selvfølgelig passe på det ikke knækker ligesom chokolade. Men hvis man laver det på en plastlomme og fører den ud over bordkanten og langsomt trækker plasticen af mens man fører et lille spækbræt ind under figuren, skulle den gerne holde og er lige til at lægge på kagen fra spækbrættet - hvis det gav mening

Jo det gav mening... :)

Klistre vel sig selv til kagen eller skal det limes?

Anmeld

21. juli 2010

Snefnug1984

MoarJ skriver:

Jo det gav mening...

Klistre vel sig selv til kagen eller skal det limes?

Det klistrer fint selv

Anmeld

21. juli 2010

Mira0911

JordbærBlomst skriver:

Det klistrer fint selv

Super... Mange tak for hjælpen... :)

Anmeld

21. juli 2010

Snefnug1984

MoarJ skriver:

Super... Mange tak for hjælpen...

Var da så lidt

Anmeld

22. juli 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

jeg laver dem selv.. Da jeg lavede Hello Kitty kagen havde jeg printet et billede ud fra nettet og skar efter det

Det samme da jeg skulle lave den første kage til Daniels fodboldhold (Gjern AllStars)

Kast du dig ud i det, søde

Da du lavede de kager.... Hvordan og hvorledes... Skar du ud efter skabelonen? Hvordan med at få det farvelagt...?

Er blevet forslået at gøre det med RI....

Anmeld

22. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Da du lavede de kager.... Hvordan og hvorledes... Skar du ud efter skabelonen? Hvordan med at få det farvelagt...?

Er blevet forslået at gøre det med RI....

Printede billede ud og så skar jeg efter det (mmf)...

Med Hello Kitty kagen skar jeg hele katten ud i hvid og skar så bluse, kjole og blomt ud for sig selv i farvet mmf. Så "limede" jeg det på de rigtige steder bagefter. Det sorte har jeg malet med en flydende farve for at få det så sort som muligt (gad ikke bruge tiden på at ælte en sort mmf-masse )...

Anmeld

22. juli 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Printede billede ud og så skar jeg efter det (mmf)...

Med Hello Kitty kagen skar jeg hele katten ud i hvid og skar så bluse, kjole og blomt ud for sig selv i farvet mmf. Så "limede" jeg det på de rigtige steder bagefter. Det sorte har jeg malet med en flydende farve for at få det så sort som muligt (gad ikke bruge tiden på at ælte en sort mmf-masse )...

Jeg takker.... Må fluks igang med at bestille, så jeg kan nå og få tingene hjem til min skønne nevø... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.