Skabeloner... Er det noget I selv.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.640 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

Mira0911

Laver ?

Eller kan man købe det nogen steder?? Jeg tænker skabeloner af superman, peter plys osv, alverdens....

Hvad gør I når i skal lave kager kendte ting på?

Jeg skal have kage med til min nevø's fødselsdag i August.. Og jeg tænker at lave noget med Superman og Peter plys....

Håber nogen kan hjælpe mig.... :) :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

A.

jeg laver den selv skulle lave kage til svigerfar så var nødt til være lidt kreativ

Anmeld

18. juli 2010

A.

ellers kan man købe former som man bruger til modelervoks (staves) i BR

Anmeld

18. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg laver dem selv.. Da jeg lavede Hello Kitty kagen havde jeg printet et billede ud fra nettet og skar efter det

Det samme da jeg skulle lave den første kage til Daniels fodboldhold (Gjern AllStars)

Kast du dig ud i det, søde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juli 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

jeg laver dem selv.. Da jeg lavede Hello Kitty kagen havde jeg printet et billede ud fra nettet og skar efter det

Det samme da jeg skulle lave den første kage til Daniels fodboldhold (Gjern AllStars)

Kast du dig ud i det, søde

Dine kager er jo også kanon flotte... :)

Jeg må i gang med at kigge efter noget på nettet... Skal lave en med Kaj, det er min nevø's favorit figur.... ;)

Uh jeg er spændt på hvordan de bliver kagerne... Ved endnu ikke hvor mange der skal laves... Min søster har først inviteret i Søndags... Sååh... Jeg glæder mig til at komme igang... :)

Anmeld

21. juli 2010

Snefnug1984

Du kan jo altid lave det på den nemme måde ved at finde et billede på nettet og printe det ud og så lægge det i en plastlomme og tegne det op med RI i forskellige farver og så lægge det ovenpå kagen, når det er tørt 

Anmeld

21. juli 2010

Moar'en

Til Vitkors superman kage kopiede vi bare et billed ud fra nette og tegnede efter det.

Og til min storebros fødselsdags muffins tegnede jeg selv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juli 2010

Mira0911

JordbærBlomst skriver:

Du kan jo altid lave det på den nemme måde ved at finde et billede på nettet og printe det ud og så lægge det i en plastlomme og tegne det op med RI i forskellige farver og så lægge det ovenpå kagen, når det er tørt 

Nu skal jeg så lige høre... Hvad er RI??

Anmeld

21. juli 2010

Snefnug1984

MoarJ skriver:

Nu skal jeg så lige høre... Hvad er RI??

Royal icing - sprøjteglasur af pas. æggehvide, flormelis og en anelse citron eller eddike

Anmeld

21. juli 2010

Mira0911

JordbærBlomst skriver:

Royal icing - sprøjteglasur af pas. æggehvide, flormelis og en anelse citron eller eddike

Tænkte nok det var det, men ikke helt sikker på det... Er det dyre at købe det færdig lavet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.