Keder mig dælme+ st.car

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juni 2008

Muffinmus

Nøj jeg keder mig...
Jens er smuttet ind til byfest for at tulle lidt rundt. Han har fået forbud mod at drikke sig fuld da det jo er Williams føs´dag i morgen og vi får gæster allerede kl 11.
Nøj det er kedeligt at være her alene, er SÅrastløs og William er jo gået i seng for længst. Han var bare træt.
MEN....TADA, fik efter 3 års overtalelse overtalt manden til at finde en st.car da den gamle blev kaseret til syn... Det blev en sort Ford Focus TD fra 2000. Så nu er jeg alligevel en glad kvinde trods kedsomhed og farfar der er død.
Øj jeg har ønsket mig den længe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2008

Kaufie

Tillykke med dytten!!

Det er da skønt med lidt tid for dig selv - men ja, der er vist ikke så meget gang i den her - og det lyder til du har helt styr på festlighederne i morgen??

Hav en god aften trods kedsomhed og vel stadig sorg/chok - og rigtig god fest i morgen - vi krydser fingre for godt vejr.

Anmeld

28. juni 2008

Muffinmus

he ja, de lover delvis regn..må bare håbe det ikke nar til Vamen.
Hold op der er dødt herinde i dag..vildt nok.

Anmeld

28. juni 2008

Kaufie

Ja, det er som om de alle har noget andet at lave en lørdag aften .... Det må vi nok høre mere om i morgen...

Her løber manden rundt og pusler i haven - og der er nogen maveøvelser, der kalder på mig i stuen... Sikke et vildt liv....:))

Anmeld

28. juni 2008

Muffinmus

ej..nice, manveøvelser...puha.

Tror bare jeg ignorer deres kalden og smider mig på sofaen med en pose chips og lidt cola

Anmeld

28. juni 2008

Muffinmus

Det blev den her:)

Anmeld

28. juni 2008

linemus

Hvor skønt med ny bil med masser af plads til barn og barnevogn. Ønsker jer en rigtig god dag imorgen :)

Knus Line - der ville flyve rundt i vild panik, hvis det var mig, der skulle have gæster imorgen...

Anmeld

28. juni 2008

Susan1978

keder mig sgu også..

har lige siddet og brugt 20 min for at få internettet til at virke, så desperat var jeg.. :P

Men her er kæresten også til fest, en drukfest jeg har sagt fra til. Jeg orker sgu ikke alle de fester hele tiden..

alle mine veninder blir 30 inden for 3 mdr..så der er nok at se til. :)

har i dag været hos mine forældre med ungerne.. de fik lov at bade i deres splinternye boblebad.. men de ville ik ha boblerne.. alt imens jeg bare stod der og drømte om bare at ligge der i flere timer og blive boblet om. :))

Susan som har prøvet at ringe til 3 veninder men de var ikke hjemme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.