Anbefal en bog til ferien ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

lisbethita

Milla-Victoria's mor skriver:

Hehe.... Den er især god når man står som mor, og kan sætte sig ind i mange af tingene. Hihi.... Jeg sidder selv og griner nu, over hvor grineren den er. Elsker især når hun skal ud og købe barnevognen Ihhhh glæd dig

Glæder mig til at høre hvad du synes om den

Og god ferie forresten

Knus

Neeej...det var faktisk ikke den. Den jeg har hedder To sider af samme sag af samme forfatter. Men tror jeg har set den i kvickly på tilbud.

Ferien er først til september, men jeg er allerede begyndt at læse lidt. Er jo på barsel og masser af tid .-) 

TAK :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

lisbethita

UngMor83 skriver:

En Morders Bekendelser af/med Peter Lundin

Sandheden Om Løgnen - Maddie Sagen

Tøndersagen og Grænselandet - Begge om den uhyggelige incestsag

Tror ikke jeg fik svaret dig?? Ja...de er lidt uhyggelige....men tror også de kunne være spændende. Tak for dit indlæg 

Anmeld

20. juli 2010

Fiona78

Kan på det varmeste anbefale Da Vinci Mysteriet, Engle og Dæmoner, begge af Dan Brown, det er god underholdning men kræver at man virkelig fordyber sig da det kræver man følger godt med for at de giver mening Ellers er der bøgerne om Lisbeth Salander, de er kanongode!!!!!!!!

Anmeld

20. juli 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Neeej...det var faktisk ikke den. Den jeg har hedder To sider af samme sag af samme forfatter. Men tror jeg har set den i kvickly på tilbud.

Ferien er først til september, men jeg er allerede begyndt at læse lidt. Er jo på barsel og masser af tid .-) 

tre sider af samme sag, hedder den, søde ven! og det er en kanon god tøsebog!! jeg har læst den 2 gange på engelsk. For 14 dage siden kiggede jeg på den igen og tænkte om den igen skulle være min sommerbog. men det blev den ikke

Anmeld

20. juli 2010

oo

lisbethita skriver:

NØJ den ser god ud. Det ligner en bog lige for mig :-) Har du læst Jordens søjler? Jeg kan godt lide bøger, hvor handlingen udspiller sig i 17, 18 eller 19 århundrede. Bøger fra det 20 århundrede har jeg læst ret mange af, så det forslag der er da LIGE  . Bor lige ved siden af en Arnold Busck, så der skulle være chance for at finde den der!

Tusind tak 

det var så lidt

jeg prøvede med jordens søjler, men den fangede mig bare overhovedet ikke...

Anmeld

20. juli 2010

lisbethita

Tjuhl skriver:

det var så lidt

jeg prøvede med jordens søjler, men den fangede mig bare overhovedet ikke...

Det er morsomt med Jordens Søjler - det er en "enten - eller" bog. Jeg har hørt folk, som ikke kunne lægge den fra sig (inklusiv migselv) og jeg har hørt om folk, hvor den bare OVERHOVEDET IKKE fængede. 

Jeg tror dog Børnenes Bog er lige en bog for mig. Den må jeg have fat i. 

Ha en dejlig dag ;-)

Anmeld

20. juli 2010

lisbethita

kitty skriver:

tre sider af samme sag, hedder den, søde ven! og det er en kanon god tøsebog!! jeg har læst den 2 gange på engelsk. For 14 dage siden kiggede jeg på den igen og tænkte om den igen skulle være min sommerbog. men det blev den ikke

Ha ha ha....Altså jeg kan se den fra sofaen og ALLIGEVEL har jeg læst forkert, fnis. Jeg må have siddet uden linser, he he! Du har ret...det er Tre sider af samme sag. Logisk nok, fordi man jo følger 3 kvinder.

He he... jeg læser også tit de gode bøger mere end én gang! 

Knuser

Anmeld

20. juli 2010

Mutti2

lisbethita skriver:

Hehe.... Ja de er nemlig at finde billige mange steder

Efter jeg havde lånt den udgave af biblioteket har jeg også været ude og købe samtlige af bøgerne i shopaholic serien. Og kan slet ikke vente til at komme i gang med dem.... Desværre tager studiet meget af min "fri"-tid. Så jeg er ikke kommet ordentligt i gang endnu

Men en dag skal jeg nok nå det

God fornøjelse med alt den læsning

Knus

Anmeld

20. juli 2010

lisbethita

Milla-Victoria's mor skriver:

Hehe.... Ja de er nemlig at finde billige mange steder

Efter jeg havde lånt den udgave af biblioteket har jeg også været ude og købe samtlige af bøgerne i shopaholic serien. Og kan slet ikke vente til at komme i gang med dem.... Desværre tager studiet meget af min "fri"-tid. Så jeg er ikke kommet ordentligt i gang endnu

Men en dag skal jeg nok nå det

God fornøjelse med alt den læsning

Knus

Åh det kan jeg godt huske. Når man læser får man oftest sin læselyst styret til overflod 

Håber du finder tid snart 

Anmeld

20. juli 2010

lollandpigen

Jeg er helt vild med bøger fra virkelighedens verden kan leve mig helt ind i dem...... Er sådan en bog der er svær at ligge fra sig når man først er startet så den serie kan klart anbefales.... Nogle af dem er dog lidt hårde....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.