Anbefal en bog til ferien ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

IAH

Til (nybagte) mødre og gravide vil jeg anbefale Chili Turélls Dagbog til min Datter..

Den er nemt læst og det er en personlig fortælling om en førstegangsfødende, hendes hverdag og overvejelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Tanni

Jeg er i gang med at læse "Hvor lagde jeg babyen" af Julia Lahme... den kan varmt anbefales

Anmeld

18. juli 2010

Lunae

Jeg kan også anbefale p.s i love you! Den er virkelig sød og rørende!

Lige nu læser jeg daggry - den sidste bog i twillight sagaen! De bøger synes jeg er fantastiske selvom at fantasy normalt ikke er mig!

Sidste sommer læste jeg 'mit venskab med Jesus Kristus' det er en virkelig god bog om en dreng, som mister sine forældre og kommer ud i en masse lort! Den er virkelig rørende og titlen indikerer ikke noget synderligt religiøst!

Ellers kan jeg også godt lidt Sophie kinsella! Hendes shopaholic serie er sød og underholdende!

Anmeld

18. juli 2010

lisbethita

Milla-Victoria's mor skriver:

Åhhhh jeg har verdens bedste og sjoveste bog.

Sophie Kinsella - Shopaholic og baby.

Jeg har aldrig grinet mig så meget igennem en bog som den. Man følger hende igennem en graviditet. Og ved nogle ting kan man bare sætte sige helt ind i hendes åndsvage tankegang (som gravid, fyldt med hormoner.)

Den kan virkeligt anbefales

http://www.litteratursiden.dk/anbefalinger/shopaholic-baby-af-sophie-kinsella

held og lykke med at finde en god bog

Knus Pernille

Tusind tak!!!! Tror faktisk jeg har den liggende selv et sted. Tusind tak!!! En god griner er netop en af de bøger jeg gerne vil have. Kram

Anmeld

18. juli 2010

Mutti2

lisbethita skriver:

Tusind tak!!!! Tror faktisk jeg har den liggende selv et sted. Tusind tak!!! En god griner er netop en af de bøger jeg gerne vil have. Kram

Hehe.... Den er især god når man står som mor, og kan sætte sig ind i mange af tingene. Hihi.... Jeg sidder selv og griner nu, over hvor grineren den er. Elsker især når hun skal ud og købe barnevognen Ihhhh glæd dig

Glæder mig til at høre hvad du synes om den

Og god ferie forresten

Knus

Anmeld

18. juli 2010

lisbethita

Lunae skriver:

Jeg kan også anbefale p.s i love you! Den er virkelig sød og rørende!

Lige nu læser jeg daggry - den sidste bog i twillight sagaen! De bøger synes jeg er fantastiske selvom at fantasy normalt ikke er mig!

Sidste sommer læste jeg 'mit venskab med Jesus Kristus' det er en virkelig god bog om en dreng, som mister sine forældre og kommer ud i en masse lort! Den er virkelig rørende og titlen indikerer ikke noget synderligt religiøst!

Ellers kan jeg også godt lidt Sophie kinsella! Hendes shopaholic serie er sød og underholdende!

Okey?? Fedt at du også anbefaler de bøger ;-) Og spændende med fantasibøgerne. Kender godt det der med, at bøger overrasker en positivt :-) Også genre man troede man ikke kunne lide!

Tak for din holdning :-)

Anmeld

19. juli 2010

lisbethita

Lillepigen10 skriver:

Jeg er i gang med at læse "Hvor lagde jeg babyen" af Julia Lahme... den kan varmt anbefales

Ok???? Lyder spændende! Tak for tippet ;-) Ihh så mange gode forslag ;-)

Anmeld

19. juli 2010

oo

jeg er igang med at læse A.S. Byatt's The Childrens Book (Børnenes Bog), den er temmelig dejlig, synes jeg

du kan læse om den her: http://www.arnoldbusck.dk/varekatalog/boeger/skoenlitteratur/skoenlitteratur/9788702079081/

Anmeld

19. juli 2010

lululupo

Tjuhl skriver:

jeg er igang med at læse A.S. Byatt's The Childrens Book (Børnenes Bog), den er temmelig dejlig, synes jeg

du kan læse om den her: http://www.arnoldbusck.dk/varekatalog/boeger/skoenlitteratur/skoenlitteratur/9788702079081/

Er helt tosset med alt Janet Evanovich, hun skriver om en nyudklækket bounty hunter ved en tilfældighed, såååå god humor og samtidig spændende......

Anmeld

20. juli 2010

lisbethita

Tjuhl skriver:

NØJ den ser god ud. Det ligner en bog lige for mig :-) Har du læst Jordens søjler? Jeg kan godt lide bøger, hvor handlingen udspiller sig i 17, 18 eller 19 århundrede. Bøger fra det 20 århundrede har jeg læst ret mange af, så det forslag der er da LIGE  . Bor lige ved siden af en Arnold Busck, så der skulle være chance for at finde den der!

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.