Vidunderlige uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hmmm  - hvis du vil gå ned til 100 pp så slår jeg til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

klmf

Jeg har en brugt fra philips men synes den er dårlig

Øv - kan være du har fået mandagsmodellen Vi er heller ikke så afhængige af alarm, for tit står han bare lige udenfor vinduet, og jeg kan høre ham uden alarmen, så jeg er måske heller ikke så kritisk... Men har hørt meget godt om super novaen!

Anmeld

17. juli 2010

klmf

Rosa skriver:

Hmmm  - hvis du vil gå ned til 100 pp så slår jeg til

Så er det også kun fordi jeg ELSKER at du omtaler din kæreste som svenskefanden

Sender dig lige en pb....

Anmeld

17. juli 2010

dorthemus

lotchen aka Charlotte skriver:

Øv - kan være du har fået mandagsmodellen Vi er heller ikke så afhængige af alarm, for tit står han bare lige udenfor vinduet, og jeg kan høre ham uden alarmen, så jeg er måske heller ikke så kritisk... Men har hørt meget godt om super novaen!

Hvad er det for en slags slynge?

Anmeld

17. juli 2010

klmf

dorthemus skriver:

Hvad er det for en slags slynge?

Det er en ringslynge... Hvis min barselshjerne ikke spiller mig et puds, så er det en Mamaslife Basic ringslynge. Den er i en lækker mørkebrun farve - mokkabrun vistnok. Jeg er stadig vild med den teoretisk, men er åbenbart så motorisk udfordret, at det var fuldstændig umuligt for mig at få bøffen derned Nu har jeg købt en Ergo-baby bæresele, som den næste også kan komme ned i, så tror ikke jeg får prøvet slyngen igen og så er den altså bare for fin til at ligge der ubrugt.

Anmeld

17. juli 2010

dorthemus

Det er en ringslynge... Hvis min barselshjerne ikke spiller mig et puds, så er det en Mamaslife Basic ringslynge. Den er i en lækker mørkebrun farve - mokkabrun vistnok. Jeg er stadig vild med den teoretisk, men er åbenbart så motorisk udfordret, at det var fuldstændig umuligt for mig at få bøffen derned Nu har jeg købt en Ergo-baby bæresele, som den næste også kan komme ned i, så tror ikke jeg får prøvet slyngen igen og så er den altså bare for fin til at ligge der ubrugt.

Åh det kender jeg godt  Købte en vikle men slet ikke finde ud af at bruge så den ryger nok snart på baby.dk...har købt en rigtig lækker manduca-bæresele men synes hun er for lille til den så den venter jeg med at bruge. Så nu har jeg købt en lommeslynge som egentlig bare er et rør uden nogen dikkedarer...håber den er sagen

Anmeld

17. juli 2010

klmf

dorthemus skriver:

Åh det kender jeg godt  Købte en vikle men slet ikke finde ud af at bruge så den ryger nok snart på baby.dk...har købt en rigtig lækker manduca-bæresele men synes hun er for lille til den så den venter jeg med at bruge. Så nu har jeg købt en lommeslynge som egentlig bare er et rør uden nogen dikkedarer...håber den er sagen

Åh jeg drømte i flere måneder før fødslen om, hvordan jeg skulle fise omkring med en lille lækker bejs på maven Så stor var skuffelsen.... Men jeg har fornyet håb med ergo-baby'en, den er bare for god - og så kan min ryg holde til det, det er fantastisk

Anmeld

17. juli 2010

dorthemus

Åh jeg drømte i flere måneder før fødslen om, hvordan jeg skulle fise omkring med en lille lækker bejs på maven Så stor var skuffelsen.... Men jeg har fornyet håb med ergo-baby'en, den er bare for god - og så kan min ryg holde til det, det er fantastisk

Hvor dejligt...ja sådan havde jeg det også, så lommeslyngen SKAL virke, sgu´!!!

Anmeld

18. juli 2010

Barbamama

Jeg er interesseret hvis ikke Rosa har hapset den!

Anmeld

18. juli 2010

klmf

dorthemus skriver:

Hvor dejligt...ja sådan havde jeg det også, så lommeslyngen SKAL virke, sgu´!!!

Jeg glæder mig til at høre, hvordan den er! Ellers kan jeg slemt anbefale en ergo-baby, den er fantastisk og man kan bruge den i mange år (så mange som man nu gider have sådan en hængende)....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.