Pigenavne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

mor_sabina

- skriver:

Syntes det ok, men lidt for meget hund i mine øre.

Sallie er jeg til gengæld vild med 

Ja ved godt det er lidt vuf, men nu jeg går og siger det kan jeg bare slet ikke se andet end en lille pige for mig Og synes Molly er mere en hund end Mollie af en eller anden mærkelig grund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

quity

Jamen jeg synes jo du allerede har fundet svaret. Mollie My skal hun da hedde, hvis det er en pige der gemmersig derinde i hulen.

En anden mulighed kunne være Lillian, det ligger da meget op af drengenavnet Jullian (udtale mæssigt i hvert fald)

Anmeld

18. juli 2010

mor_sabina

quity skriver:

Jamen jeg synes jo du allerede har fundet svaret. Mollie My skal hun da hedde, hvis det er en pige der gemmersig derinde i hulen.

En anden mulighed kunne være Lillian, det ligger da meget op af drengenavnet Jullian

Ja du har jo nok ret, så må vi se om manden kan blive ligeså glad for navnet. Han er dog blevet mere varm på det og hælder nu mere til det end Smilla. Men lad os nu se der er jo lang tid til og om 3 timer ved vi om vi skal tænke mere på pigenavne eller vi skal have drengenavnet i brug

Anmeld

18. juli 2010

LinLin

mor_sabina skriver:

Den står lidt mellem Smilla My og Mollie My men ved bare ikke helt om det er det helt rigtige endnu.

Og bliver det en dreng så bliver han en lille Jullian Emil (Vi skal søge om stavemåden, men kan bare bedst lide navnet sådan og så synes jeg det passer flot med Phillip Emil. Emil efter morfar)

FIne navne

Vi kan ikke rigtigt bruge bedsteforældre; de hed Bent, Gunnar og Ib

Anmeld

18. juli 2010

mor_sabina

Mor til David skriver:

FIne navne

Vi kan ikke rigtigt bruge bedsteforældre; de hed Bent, Gunnar og Ib

Hmm ja det klinger måske ikke så drenget

Anmeld

18. juli 2010

quity

mor_sabina skriver:

Hej piger.
Ja imorgen får vi jo svar om det bliver en dreng eller en pige. Jeg er nødt til at få besked da jeg er forberedelsesfreak Men drengenavnet er sømmet fast med 10 tommer søm pigenavnet er dog mere usikkert. Kan i måske hjælpe? Kriteriet er at det skal indeholde dobbelt ll er i øvrigt vild med Mollie hvad er meningen om det?

Husk nu lige at fortælle hvilket køn der gemmer sig derinde

Anmeld

18. juli 2010

Mamalou

Jeg stemmer helt klart for Mollie My... Det er da alt for sødt! 

Er selv helt tosset med Mollie, men min kæreste synes det minder om en hund... Er slet ikke enig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.